Okruhy ke zkoušení v klasifikačním týdnu 2. - 6. 6. 2025 / Dlouhá Štěpánka RNDr.
Milí studenti,
v klasifikačním týdnu budu zkoušet z těchto okruhů:
- poznávání hmyzu (viz Atlas hmyzu v sekci "Práce v kurzu" v Google učebně)
- hmyz (anatomie a morfologie hmyzu, životní cykly hmyzu - proměna dokonalá a nedokonalá, ekologie hmyzu)
- mitóza a buněčný cyklus (průběh buněčného cyklu a mitózy, chromozómy a jejich stavba, cytokineze, význam buněčného dělení)
- ontogeneze (gastrulace – první fáze ontogeneze, neurulace – vytváření nervové trubice, primární diferenciace – formování zárodečných listů /ektoderm, entoderm, mezoderm/, dvouvrstevní a trojvrstevní živočichové – rozdíly v ontogenetickém vývoji, prvoústí a druhoústí živočichové – prolamování ústního a řitního otvoru
Průběh zkoušky: 15 položek z poznávačky + teoretické znalosti (maximálně 12 minut celkem)
Zveřejněno: 12. 5. 2025
G6 JAS AJ + KAJv - požadavky na KT (jaro 2025) / Jasa Marek Mgr.
AJ
Požadavky na klasifikační týden AJ
A) Grammar and structures:
1) Past perfect vs past simple and used to- how are they similar, what are the differences, explain the use, meaning and give examples (forms of negatives and questions)
2) Gerunds and infinitives - explain the rules when to use them, give examples; Reported speech statements - how do we report direct speech, explain and give examples (changes in tenses, persons and time expressions)
KAJv (You will be asked some questions also when you take only the AJ exam)
A) Family, friends and personal life
-
Could you tell me a bit about yourself and your immediate family? Do you get on well with them?
-
Do you have an extended family?
-
What are your favourite subjects at school?
-
What do you like to do in your free time? Are there any clubs you want to join or sports you want to do?
-
How do you feel about the school so far? Is there anything you like or dislike?
-
Do you have plenty of friends or just a few very close friends?
-
What does friendship mean to you?
-
When did you last fall out with your friend? Why?
-
What do you see eye to eye about with your dad/mom/sibling?
B) Books and reading
-
What is your favorite story?
-
Who is your favorite author?
-
Who is your favorite character?
-
What is your favorite genre?
-
Action
-
Mystery
-
Suspence
-
Detective
-
Science Fiction
-
Children's books
-
War
-
Non-fiction
-
Travel books
-
Self-help books
-
History
-
Biography
-
Autobiography
-
Gothic
-
Classic Literature
-
Modern Literature
-
-
What is the longest book you have ever read?
-
How long did it take you to read it?
-
-
What books did you read?
-
What is the funniest book you have ever read?
-
The saddest?
-
The strangest?
-
-
How many hours do you spend reading in a week?
-
Do you have any ideas for a story for you to write?
-
Do you read books based on recommendations?
-
How do you choose the books you are going to read?
-
How important is the cover of the book.
-
Do you watch the movie that came from a book?
-
Most people say the book is better than the movie. Is this true for you?
-
Is there a book that you have read more than once?
-
Is there a book you just couldn't finish?
- What is your favorite time of day for reading?
-
Where is your favorite place to read?
-
Do you listen to music while you read?
-
Have you ever read a book and then watched the movie? Which was better? Why?
-
Who is the most famous writer from your country
-
Have you ever tried to read a book in English?
-
Do you think that it is more valuable to read a book than to watch television?
Klasifikační týden- ČERVEN 2025 / Hedvíková Milena Mgr.
ESV G6
Předmětem přezkoušení budou umělecké směry po 2 sv. válce. Materiály k nastudování viz. Google Učebna.
Požadavky na zkouškový týden červen 2025- NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák vypracuje písemný test na 10 minut, který bude obsahovat slovní zásobu lekce 31, 32 a 33 a gramatiku lekce 31, 32 a 33
Žák umí vyčasovat všechna slovesa slovní zásoby lekce 31, 32 a 33 v přítomném a minulém čase- perfektu
Požadavky na klasifikační týden červen 2025- Knj / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si u zkoušky vylosuje jedno ze 3 témat a bude mluvit zpaměti souvisle 5 minut
1. Mein Studium, mein Traumberuf
2. Ich organisiere eine Fahrradtour
3, Meine Ferienpläne
Klasifikační týden - G6 - IVT / Průchová Lucie Mgr.
Zkouška proběhne v aule.
Témata: dle pana učitele Pauluse
G6 - ZSV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.
Příprava - bioetický problém.
Dějiny etického myšlení.
Deontologie x utilitarismus.
G6 - ESV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.
Příprava: Osobnost (příp. umělecká skupina nebo směr) z doby 19. - 20. st.
Moderní umělecké směry (do míry probrání).
Požadavky na zkouškový týden leden 2025 / Loubková Kateřina Mgr.
Žák vypracuje písemný test na 10 minut, který bude obsahovat slovní zásobu lekce 31, 32 a 33 a gramatiku lekce 31 a 32
Žák umí vyčasovat všechna slovesa slovní zásoby lekce 31 a 32 v přítomném a minulém čase- perfektu
Požadavky na klasifikační týden leden 2025- Knj / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si u zkoušky vylosuje jedno ze 3 témat a bude mluvit zpaměti souvisle 5 minut
1.Mein Wohnort
2.Meine Freizeit
3, Umweltschutz
Podmínky klasifikace pro sextu pro rok 2024!25 / Loubková Kateřina Mgr.
Podmínky klasifikace v předmětu Nj ve školním roce 2024/25 pro třídu PRIMA
- Žák má splněné všechny balíky v systému wocabee k datu uzavření pololetní klasifikace (leden) a klasifikace na konci školního roku (červen) (=vždy před vysvědčením mít splněné všechny balíky wocabee). Žák má možnost využívat PC/internet před a po vyučování ve škole v době od 6: 45 do 16:30. Za 5 palců nahoru (balík splněn ve 3 různých dnech) je žák ohodnocen známkou 1
- Jednou týdně se píše neohlášený test na slovíčka z probíraných lekcí (testy na slovíčka žák kvůli absenci nedopisuje)
- Každý žák má k pololetní klasifikaci a na konci roku dopsané všechny souhrnné testy z probrané lekce nebo testy na gramatiku, které bývají předem učitelem ohlášeny a které žák z důvodu absence nepsal, v případě nedopsaných testů k pololetí a na konci školního roku, nebude žák klasifikován (=před vysvědčením mít dopsané všechny testy)
- Pokud žák nesplní jiný domácí úkol (plakát, sloh, prezentace), je omluven a pokud ho nepřinese podruhé, je ohodnocen za úkol nedostatečně, musí ho však stále dodatečně splnit, jinak nebude v pololetí a na konci roku klasifikován (= před vysvědčením mít splněné všechny domácí úkoly zadané v průběhu pololetí)
Požadavky na zkouškový týden červen 2024- konverzace NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák mluví zpaměti souvisle 3 minuty k jednomu z vylosovaných témat
1. In der Stadt
2. Meine Traumferien
3. Es war einmal... vypráví pohádku ve tvaru perfekta, sein a haben ve tvaru préterita- hatte, war..
Požadavky na zkouškový týden červen 2024- NJ / Loubková Kateřina Mgr.
1. žák si vylosuje 15 slovíček ze slovní zásoby lekce 24, 25, 26 a 27
2. dále vypracuje test na 10 min, který bude obsahovat gramatiku lekcí 24-27
3. žák umí vyčasovat slovesa ve slovní zásobě v PS lekcí 24-27 v přítomném a minulém čase (perfektu)- ústně
Požadavky na zkouškový týden leden 2024- NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si vylosuje 15 slovíček ze slovní zásoby lekce 22 a 23 a dále vypracuje test na 10 min, který bude obsahovat následující gramatiku:
1. časování sloves v přítomném čase ze slovní zásoby lekcí 22 a 23
2. perfektum. minulý čas všech pravidelných sloves ze slovní zásoby lekcí 22 a 23 a dále všech nepravidelných sloves označených v PS na str.94 a 95
3. časování způsob.sloves v přítomném čase (dürfen, können, mögen, müssen, sollen, wollen + wissen)
4. skloňování podstatných jmen (člen der, die, das a die- množ.číslo ve 3. a 4.pádě)
5. slovosled ve větě oznamovací, tázací a ve větě se způs.slovesem
6. stupňování přídavných jmen a příslovcí- 2.stupeň- např. höher a 3.stupeň- např.am besten)
7. porovnávání osob a věcí pomocí slovíček SO...WIE a ALS
8. fráze pro orientaci ve městě
9. předložka (BIS) ZU + 3.pád
10. zápor KEIN a NICHT (především ve větách se slovesem DÜRFEN)
Požadavky na zkouškový týden leden 2024- konverzace NJ / Loubková Kateřina Mgr.
Žák si vylosuje jedno ze zadaných témat a bude mluvit souvisle zpaměti 3 minuty
témata:
1. turistický cíl/tur.cíle v Sasku (kam jezdíš s rodiči či kamarády za hranice na výlet)
2. popsat rodinné příslušníky (NE zevnějšek!)- jejich vnitřní vlastnosti. Ke každé vlastnosti uvést příklad, vysvětlení (nepoužívat weil-protože, ale obyčejnou oznamovací větu, případně DENN- neboť, dbát na slovosled!, ovlivní výslednou známku)
3. mluvit o povoláních (konkrétně mluvit o vybraných profesich, o povolání rodičů, prarodičů, případně sourozenců), o tvém vysněném povolání, o prázdninových brigádách atd.)
AJ (Hrabal) - Zkouškový týden 6/2025 / Hrabal Milan Mgr.
G6 (Hra)
Okruhy na zkouškový týden - léto 2025
každá otázka odpovídá stranám ze student´s booku a obsahuje příslušnou slovní zásobu, tématický okruh a gramatiku
otázka číslo:
- Str. 88 - 93
- Str. 96 - 101
- Str. 100 - 105
- Str. 110 - 119
- Str. 122 - kam až to stihneme probrat
- Volný výběr
Pravidla a podmínky klasifikace z Cj 2022/2023 - kvarta / Jirchářová Zuzana Mgr.
Požadavky a podmínky klasifikace G4 2022/23 – český jazyk a literatura
(platné pro období řádného a distančního studia)
Z. Jirchářová
- pečlivě vedené sešity se všemi zápisky
- minimálně 70% desetiminutovek a diktátů
- minimálně 70% domácích úkolů (písemných i ústních)
ČESKÝ JAZYK
- klasifikace ze všech velkých testů:
LITERATURA
- klasifikace ze všech velkých testů:
- odevzdání čtenářského deníku minimálně jednou za pololetí (za rok 10 knih)
SLOH
- klasifikace z kontrolních slohových prací
OBECNÉ PODMÍNKY KLASIFIKACE
→ pokud žák chybí, je povinen se domluvit s vyučující na náhradním termínu písemné práce, případně se nechat vyzkoušet
→ pokud žák chyběl při sdělení hodnocení písemné práce, je povinen si známku sám zjistit a zapsat do studijního průkazu
→ chybí-li žákovi známky ke klasifikaci, učitel má právo na konci školního roku z daného předmětu žáka nehodnotit
→ každá známka má jinou váhu – nelze si počítat průměr známek
→ do celkové známky v pololetí či na konci roku se počítá ve velké míře také aktivita v hodině, přístup k předmětu apod. – to vše může změnit celkovou známku o stupeň
→ známka ze zkoušky v klasifikačním týdnu a známka z ročníkové práce má stejnou váhu jako jiné známky, proto není při konečné klasifikaci rozhodující
→ veškeré domácí práce (úkoly, čtenářské listy, seminární práce apod.) se odevzdávají pouze v tištěné podobě, elektronická verze není akceptována (pokud nebylo zadáno)
→neodevzdaná samostatná práce v daném termínu je hodnocena nedostatečně
→ pokud žákova absence překročí 30% odučených hodin daného předmětu za pololetí, může být po rozhodnutí ředitele školy z daného předmětu komisionálně přezkoušen
Požadavky na zkouškový týden červen 2022 / Loubková Kateřina Mgr.
Žák vypracuje u zkoušky písemný test na 12 min. V následujících 3 minutách zkontroluje s učitelem a vyhodnotí.
Test bude zahrnovat:
1. časování probraných sloves
2. skloňování podstatných jmen, (člen určitý, neurčitý)
3. předložky se 3.pádem
4. předložky se 4.pádem
5. předložky se 3. a 4. pádem (místa)
6. přivlastňovací zájmena (mein, dein, sein, ihr, sein, unser, euer, ihr, Ihr)
7. osobní zájmena ve 3. a 4. pádě ( ich, mir mich...)
8. slovní zásoba 13, 14. a 15. lekce (viz PS)
9. vazba ES GIBT a její použití ve větě
10. neosobní zájmeno MAN a jeho použití ve větě
OV - zkouškový týden / Veselá Jana PaeDr.
Studenti, kteří půjdou ke mně na zkoušku z OV budou zkoušeni na základě požadavků zadaných jejich vyučujícím OV Mgr. J. Hedvíkem.
JV
G2 - Hv - 14. 6. - 18. 6. / Jirchářová Zuzana Mgr.
G2 - Hv - 14. 6. - 18. 6.
Všechny neodevzdané práce doplňte a vložte do Google učebny do neděle 20. 6.
G2_CH_14. 6._ 18. 6. / Málková Kamila Ing.
Milí žáci,
posílám vám přehled učiva na období 14. 6. až 18. 6. Pracujte na zadání úkolů poctivě a samostatně.
14. 6. DOMÁCÍ PŘÍPRAVA:
1. Opakování chemických prvků PSP - názvy a značky ZPAMĚTI + názvosloví halogenidů, oxidů, sulfidů
2. Zadané otázky - opakování 15 - 24
16. 6. ON-LINE VÝUKA:
1. Opakování: Názvosloví halogenidů, oxidů a sulfidů - tvorba názvů ze vzorce, tvorba vzorce z názvů
2. Opakování: Rozdělení chemických reakcí
3.. NOVÉ: Chemické výpočty: látkové množství, molární hmotnost uč. str. 42