G5.

Požadavky na klasifikační týden leden 2025 / Loubková Kateřina Mgr.

žák vypracuje test na gramatiku lekcí 28 a 29 a slovní zásobu lekce 28, 29 a 30
(dieser, osobní zájmena ve 3. a 4. pádu, podmiňovací tvar haben, skloňování přídavných jmen v 1., 3. a 4. pádu, Rozkaz- vykání
umí vyčasovat všechna slovesa slovní zásoby lekce 28, 29 a 30 v přítomném a minulém čase- perfektu

 

Okruhy ke zkoušení v klasifikačním týdnu 20. - 24. 1. 2025 / Dlouhá Štěpánka RNDr.

Milí studenti,
pokud si vyberete právě biologii, připravte se, prosím, na následující:

  • cytologie - biologie buňky (rozdíly mezi prokaryotickou a eukaryotickou buňkou, organely eukaryotických buněk a buněčná membrána)
  • molekulární podstata dědičnosti (způsob uložení a přenosu genetické informace, stavba DNA, replikace a proteosyntéza)
  • bakteriologie a virologie (včetně prionů)

Rozsah požadovaný znalostí dle zápisů přiložených v sekci Práce v kurzu v Google učebně.
Průběh zkoušky: Poznávačka 8 hub + teoretické znalosti z některého z uvedených okruhů (maximálně 12 minut celkem)

Zveřejněno 12. 12. 2024

G5 KAJv - požadavky na KT (zima 2024) / Jasa Marek Mgr.

A) Family and personal life

  • Could you tell me a bit about yourself and your immediate family?
  • Do you have an extended family?
  • What are your favourite subjects at school?
  • What do you like to do in your free time? Are there any clubs you want to join or sports you want to do?
  • How do you feel about the school so far? Is there anything you like or dislike?

B) Apologizing role-play

Be ready to have this conversation role-play with your teacher.

Student /Teacher:

You borrowed a bicycle from Student B yesterday, but you had a small accident and the bike light broke when you fell off.

  • Say there’s something you want to talk about.
  • Explain that the light is broken and apologise.
  • Explain how the accident happened.
  • Offer to do something to put things right.

 

Teacher/Student:

  • Greet Student A and ask what they want to talk to you about.
  • Accept their apology and ask what happened.
  • Check that Student A is OK.
  • Tell them that you don’t mind about the light.

G5 AJ - požadavky na KT (zima 2024) / Jasa Marek Mgr.

Požadavky na klasifikační týden AJ
A) Grammar and structures:  
1) Present simple and present continuous, State and action verbs; Articles - explain use, meaning and examples
2) Past simple; Past continuous; used to - explain use and form, differences in meaning, examples


B) Vocabulary and speaking:
1) FAMILY, FRIENDS AND RELATIONSHIPS - speak on your own about your nuclear/close family and friends (focus on personal information and their personality), be ready to talk about life of old people (senior citizens), their problems and how younger people see them and treat them (Does our society respect old people?)
2) CRIME, CRIMINALS, LAW - speak on your own about different types of crimes, criminals, describe how police work and investigates crimes, explain how we can prevent cybercrime and how to stay safe on the internet and watch out for hackers


 

Klasifikační týden- LEDEN 2025 / Hedvíková Milena Mgr.

G5- ESV

Předmětem přezkoušení budou moderní umělecké směry od 2. poloviny 19. stol. do 2. světové války- materiály jsou přístupné v Google Učebně.

Klasifikační týden - IVT - G5 / Průchová Lucie Mgr.

Během klasifikačního týdne budu k dispozici ke zkoušení v učebně fyziky v pondělí od 8:00 do 11:45, v úterý od 8:00 do 11:45, ve středu od 11:45 do 14:30, ve čtvrtek od 12:15 do 13:45. Zkouška probíhá 15 minut a je třeba přijít 15 minut před začátkem vašeho termínu a času, na  který jste zapsáni a to kvůli písemné přípravě.

Témata:

Vystaví pan učitel Paulus

G5 - ESV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.

Umění pravěku.

Řecké starověké umění.

Příprava: Osobnost (příp. umělecká skupina nebo směr) z doby 19. - 20. st.

G5 - ZSV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.

Příprava - psychické onemocnění.

C. G. Jung: O osobnosti.

A. Freud: Teorie konfliktu.

Požadavky na zkouškový týden červen 2024- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje 15 slovíček ze slovní zásoby lekce 19, 20, 21 a 22  a dále vypracuje test na 10 min, který bude obsahovat následující gramatiku:

1. přivlastňovací zájmena unser a euer v 1. a 4. pádu

2. předložky místa in, an a auf po slovesech liegen, stehen a hängen

3. zvratné sich ve všech osobách

4. předložka ohne

5. zápor nicht a kein-

6. osobní zájmena wir a ihr ve 3.pádu

7. rozlišovat předložky am, um a an/zu

8. umět vyčasovat slovesa ve slovní zásobě v PS lekci 19-22 v přítomném a minulém čase (perfektu)

 

 

 

Požadavky na zkouškový týden leden 2024- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje 15 slovíček ze slovní zásoby lekce 17 a 18 a dále vypracuje test na 10 min, který bude obsahovat následující gramatiku:

1. časování přítomném čase všech sloves z lekce 17 a 18

2. minulý čas (perfektum) všech pravidelných sloves ze slovní zásoby lekce 17 a 18

3. minulý čas (perfektum) všech nepravidelných sloves označených v PS A1.2 str.86 a 87

4. předložky místa IN, AN, AUF + 3. nebo 4.pád

5. měsíce a roční období

6. použití způsob.slovesa WOLLEN ve větě

7. použití WELCHER, WELCHE, WELCHES

8. řadové číslovky (datum)

9. předložka BEI + 3.pád

 

 

Požadavky na klasifikační týden červen 2023- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje a ústně přeloží 20 slovíček (z ČJ do NJ) z lekcí 13,14,15 a 16 včetně množných čísel u PJ, dále umí slovíčka k tématu jaro a zvířata v lese

Dále žák vypracuje písemný test, který bude zahrnovat probranou gramatiku

1. časování slovesa gefallen a ostatní slovesa lekcí 13,14,15 a 16

2. minulý čas (perfektum) od všech pravidelných sloves ve slovní zásobě lekcí 13,14,15 a 16 v PS, postavení sloves ve větě tázací a oznamovací

3. osobní zájmena ich a du (mir, dir) a mein, dein ve 3.pádě

4. předložka für a vazna es gibt + 4.pád od der, die, das a die-množ.číslo, (k)ein/e, mein/e, dein/e, dále ich a du ve 4.pádě

5. použití a význam "man" (neplést s der Mann)

6. předložka in, an, auf po ozázce kde? (3.pád) a předložka in po otázce kam? (4.pád)

7. předložka vor a nach + 3.pád 

8. utčování času a časové údaje ve 4.pádě (jeden Tag, jede Woche)

 

 

4. 

 

TV (Hrabal) - Zkouškový týden / Hrabal Milan Mgr.

TV - okruhy ke zkoušení v klasifikačním týdnu

Obsahem zkoušky bude pouze 1 vylosovaný okruh.

1.  Test síly - trojskok, kliky, lehy/sedy, švihadlo, shyby, dipy, angličáky. (Vybereš si 3)

2. Míčové hry - fotbal, basketbal, přehazovaná, ragby, softbal, volejbal– základní pravidla sportovních her, základní dovednosti a individuální činnosti jednotlivce (dribling, odbíjení, přihrávka, chytání míče, střelba, slalom). - (vylosuješ si jeden sport)

3. Rozcvička a protahovací cviky - vysvětlit důležitost (proč, co, jak, kdy, kdy a co ne), popsat a předvést základní protahovací cviky, 

4. Gymnastika – akrobacie (kotouly, stojka, rozdat), kruhy (hup s otočkou, stojka, kotoul vpřed a vzad, svis vznesmo ), hrazda (výmyk, toč vzad) - vybereš si 3 cviky, klidně z různých oblastí gymnastiky

5. Šplh na laně a na tyči na čas

6. Test vytrvalosti - beep test (zkrácený na 10 minut) (https://metodika.orientacnisporty.cz/treninky/beep-test)

AJ (Hrabal) - Zkouškový týden / Hrabal Milan Mgr.

G5 (Hra)
Okruhy na zkouškový týden - zima 2025

každá otázka odpovídá stranám ze student´s booku a obsahuje příslušnou slovní zásobu, tématický okruh a gramatiku

otázka číslo:
  1. SB Str. 6 - 11
  2. SB Str. 10 - 15
  3. SB Str. 18 - 23
  4. SB Str. 22 - 27
  5. Nové losování
  6. volný výběr 

 

Požadavky na zkouškový týden leden 2023- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje 20 slovíček a ústně přeloží bez přípravy (slovíčka z hodin viz školní sešit a PS lekce 10,11 a 12), ústně odpoví na několik bězných otázek jako např. Wie geht es? Wer bist du?- viz sešit. Dále vypracuje písemně test na 10 min, který bude zahrnovat probrané gramatické jevy 1.časování všech probraných sloves v lekcích 10, 11 a 12 s důrazem na slovesa basteln, sammeln, sein, haben, werden a na slovesa se změnou (lesen, sprechen, vergessen, geben, nehmen, essen, sehen, schlafen, fallen, tragen, waschen, wachsen, laufen, anfangen, helfen, treffen, messen, brechen, backen, fahren, tanzen, heiI3en) 2. rozkazovací způsob pro 2.osobu jednot.čísla (du), na konec přidávat E pouze u sloves, kdy kořen končí na t, d, n např bade! rechne!, arbeite! (du) 3. časování sein a haben v minulosti 4. zájmena ich a du ve 3.pádě (mir. dir) a všechna osobní zájmena ve 4.pádě (mich, dich, ihn, sie, es, uns, euch, sie(Sie)      5. slovosled ve větě po spojce deshalb a slovosled ve větě oznamovací (ich kaufe dir ein Eis) a tázací (Kaufst du mir ein Eis? Wer bringt mir das Eis?) 6. člen určitý po předložce IN po otázce KAM? (in den Park) 7. člen der, die, das po předložkách ZU a MIT (mit dem Auto, zur Haltestelle)

G1 - Hv - 14. 6. - 18. 6. / Jirchářová Zuzana Mgr.

G1 - Hv - 14. 6. - 18. 6.

Všechny neodevzdané práce doplňte a vložte do Google učebny do neděle 20. 6.
 

G1_M_14. 6._ 18. 6. / Málková Kamila Ing.

Milí žáci,

posílám vám přehled učiva na období 14. 6. až 18. 6. Pracujte na zadání úkolů poctivě a samostatně.

DOMÁCÍ PŘÍPRAVA:

Zadáno 15. 6. v online hodině

 

15. 6. ON-LINE VÝUKA:

A. Konvexní a nekonvexní úhel

B. Řešení úloh: PS str. 16/1 - 5

C. Řešení úloh: PS str. 17/6 - 10

 

17. 6. ON-LINE VÝUKA:

A. Řešení úloh: PS str. 18/11 + 12

B. Řešení úloh: PS str. 19/14

C. NOVÉ: Měření úhlu pomocí úhloměru

  

18. 6. ON-LINE VÝUKA:

A. Měření úhlů: učebnice str. 31/ 4

B. Měření úhlů: PS str. 19/15 + 16 + 17

C. Úlohy PS: str. 20/ 18 - 21