Požadavky na klasifikační týden leden 2025 / Loubková Kateřina Mgr.
Žák vypracuje test na gramatiku lekcí 10 a 11 a slovní zásobu lekce 10,11 a 12
umí vyčasovat všechna slovesa slovní zásoby lekce 10, 11 a 12 v přítomném čase
G3 AJ - požadavky na KT (zima 2024) / Jasa Marek Mgr.
Požadavky na klasifikační týden AJ
Zkouška se skládá obecně ze dvou částí:
a) Grammar and structures - zde žák prokáže znalost gramatiky formou vysvětlení použití (v jaké situaci/kontextu se používá) a formy (jak se tvoří) gramatických struktur, uvede terminologii - stačí česky (např. "přítomný čas prostý"), dá příklady, popřípadě prokáže znalost provedením zadaného cvičení
b) Vocabuary and speaking - zde žák prokáže praktickou schopnost hovořit na vylosované téma samostatně a v rozhovoru se zkoušejícím použije slovní zásobu, která se váže k danému tématu
Grammar and structures:
- Present simple and adverbs of frequency - explain use, form (+,-,?), rules and meaning, position of frequency adverbs in a sentence
- Present continuous, present continuous for future, going to for future plans - explain how we use these structures to talk about future (meaning and form)
Vocabulary and speaking:
- Talking about films, TV shows, actors and actresses - What are your favourite films and TV shows? Where and when do you watch them? What do you like about them? Who are your favourite actross and actresses? What are some basic and interesting facts about them? (Name, country of origin, films, bio data, fun facts)
- Talking about survival skills, camping, hiking, a famous adventurer - What are some skills you need to have to survive in the wilderness? Give some basic rules of survival (fire, shelter, etc.) What are some practical tools that can help you to survive. Do you go camping? How often and where? What do you need for camping? Do you like hiking? Do you know any adventurers? What did they do? Why are they special? (Jordan Romero, Parker Liautaud)
- Talking about feelings and emotions in different situation - Talk about different kind of emotions you have in different situations. Do you see yourself as an emotional person? Or do you stay calm in every situation? Are you happy? What makes you happy? What is happiness to you? Are you afraid of anything? What makes you angry? When did you last feel embarrassed?
Klasifikační týden- LEDEN 2025 / Hedvíková Milena Mgr.
G3- Vv
Předmětem přezkoušení bude umění baroka a klasicismu- materiály najdete v Google Učebně.
Klasifikační týden - Ch - G3 / Průchová Lucie Mgr.
Během klasifikačního týdne budu k dispozici ke zkoušení v učebně fyziky v pondělí od 8:00 do 11:45, v úterý od 8:00 do 11:45, ve středu od 11:45 do 14:30, ve čtvrtek od 12:15 do 13:45. Zkouška probíhá 15 minut a je třeba přijít 15 minut před začátkem vašeho termínu a času, na který jste zapsáni a to kvůli písemné přípravě.
Témata:
1) Názvosloví oxidů, sulfidů, prvků, halogenidů
2) Názvosloví kyselin
3) Kyseliny a jejich vlastnosti, měření ph
4) Soli, jejich vznik, vlastnosti, využití + názvosloví
G3 - OV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.
Stát; formy státu a vlády.
Demokracie; principy demokracie.
Významná data z našich moderních dějin.
Podmínky klasifikace pro tercii pro rok 2024!25 / Loubková Kateřina Mgr.
Podmínky klasifikace v předmětu Nj ve školním roce 2024/25 pro třídu PRIMA
- Žák má splněné všechny balíky v systému wocabee k datu uzavření pololetní klasifikace (leden) a klasifikace na konci školního roku (červen) (=vždy před vysvědčením mít splněné všechny balíky wocabee). Žák má možnost využívat PC/internet před a po vyučování ve škole v době od 6: 45 do 16:30. Za 5 palců nahoru (balík splněn ve 3 různých dnech) je žák ohodnocen známkou 1
- Jednou týdně se píše neohlášený test na slovíčka z probíraných lekcí (testy na slovíčka žák kvůli absenci nedopisuje)
- Každý žák má k pololetní klasifikaci a na konci roku dopsané všechny souhrnné testy z probrané lekce nebo testy na gramatiku, které bývají předem učitelem ohlášeny a které žák z důvodu absence nepsal, v případě nedopsaných testů k pololetí a na konci školního roku, nebude žák klasifikován (=před vysvědčením mít dopsané všechny testy)
- Pokud žák nesplní jiný domácí úkol (plakát, sloh, prezentace), je omluven a pokud ho nepřinese podruhé, je ohodnocen za úkol nedostatečně, musí ho však stále dodatečně splnit, jinak nebude v pololetí a na konci roku klasifikován (= před vysvědčením mít splněné všechny domácí úkoly zadané v průběhu pololetí)
Požadavky na klasifikační týden - červen 2024 / Hladíková Petra Bc.
Milí studenti,
pokud jste se rozhodli v klasifikačním týdnu pro německý jazyk, budu vás zkoušet z následujícího:
- slovní zásoba lekce 7, 8, 9
- gramatická cvičení dle pracovního sešitu - lekce 7, 8, 9 (pouze probraná látka)
- přivlastňovací zájmena
- tvoření vět se způsobovým slovesem (mögen, können, möchten)
- záporný člen kein, keine
- neurčitý člen ein, eine
- čísla
- tvoření množného čísla
- předložka aus
- časování essen, schlafen
Požadavky na klasifikační týden - leden 2024 / Hladíková Petra Bc.
Milí studenti,
pokud jste se rozhodli v klasifikačním týdnu pro německý jazyk, najdete níže požadavky:
´- slovní zásoba 5. a 6. lekce + Weihnachten
- procvičování 1. a 4. pádu ( je tedy nutné, aby žák znal členy podstatných jmen)
- tvoření vět - jednoduché věty + otázky, dále věty se způsobovými slovesy ( i otázky)
- časování způsobových sloves
- hodiny + jednotlivé části dne a s jakou s jakou se pojí předložkou ( am Nachmittag, am Abend, in der Nacht....)
- gramatická cvičení dle pracovního sešitu - 5. a 6. lekce
Dostavte se,prosím, o 10 minut dříve (čas, který věnujete přípravě).
KLASIFIKAČNÍ TÝDEN LEDEN - 8.- 11.1. 2024 / Boumová Kateřina Mgr.
Požadavky na KT
- Mein Tag - vyberte si libovolný den v týdnu a popište co v jednotlivou denní dobu děláte. Text si můžete vzít s sebou na zkoušku k nahlédnutí. Jde o mluvní cvičení.
- Slovní zásoba - L5, L6; vylosujete si 10 slovíček
- Gramatika - PJ s určitým a neurčitým členem v 1. a 4. pádu, slovesa se 4. pádem (kaufen, brauchen, finden, haben), časování slovesa möchten, modální slovesa müssen a können, slovosled věty s modálním slovesem, předložky am, um; během zkoušky vám vyberu jeden gramatický jev, ke kterému budu mít připraveno cvičení
Požadavky na klasifikační týden červen 2023 / Hladíková Petra Bc.
Slovní zásoba 3. a 4. lekce
+ dny v týdnu, v měsíci, roční období + jejich předložky, čísla
Časování sloves - haben, sein, sprechen + další
Tvoření jednoduchých vět
Gramatická cvičení dle pracovního sešitu
AJ (Hrabal) - Zkouškový týden / Hrabal Milan Mgr.
G3 (HRABAL)
Okruhy na zkouškový týden - zima 2025
každá otázka odpovídá stranám ze student´s booku a obsahuje příslušnou slovní zásobu, tématický okruh a gramatiku
- Otázka: Str. 89 - 91
- Otázka: Str. 90 - 97
- Otázka: Str. 98 - 103
- otázka: Str. 102 - 109
- Otázka: Str. 110 - 115
- Volný výběr
Okruhy ke zkoušení v klasifikačním týdnu 20. - 24. 1. 2025 / Dlouhá Štěpánka RNDr.
Milí studenti,
pokud si vyberete právě biologii, připravte se, prosím, na následující:
- poznávání kostí a svalů, anatomie dýchací soustavy - viz Atlas lidské kostry a atlas svalů v sekci "Práce v kurzu" v Google učebně
- kosterní soustava
- svalová soustava
- dýchací soustava
Průběh zkoušky: 10 položek z poznávačky + teoretické znalosti (maximálně 12 minut celkem)
Zveřejněno: 12. 12. 2024
Pravidla a podmínky klasifikace z Cj 2022/2023 - prima / Jirchářová Zuzana Mgr.
Požadavky a podmínky klasifikace G1 2022/23 – český jazyk a literatura
(platné pro období řádného a distančního studia)
Z. Jirchářová
- pečlivě vedené sešity se všemi zápisky
- minimálně 70% desetiminutovek a diktátů
- minimálně 70% domácích úkolů (písemných i ústních)
ČESKÝ JAZYK
- klasifikace ze všech velkých testů:
LITERATURA
- klasifikace ze všech velkých testů:
- odevzdání čtenářského deníku minimálně jednou za pololetí (za rok 8 knih)
SLOH
- klasifikace z kontrolních slohových prací
OBECNÉ PODMÍNKY KLASIFIKACE
→ pokud žák chybí, je povinen se domluvit s vyučující na náhradním termínu písemné práce, případně se nechat vyzkoušet
→ pokud žák chyběl při sdělení hodnocení písemné práce, je povinen si známku sám zjistit a zapsat do studijního průkazu
→ chybí-li žákovi známky ke klasifikaci, učitel má právo na konci školního roku z daného předmětu žáka nehodnotit
→ každá známka má jinou váhu – nelze si počítat průměr známek
→ do celkové známky v pololetí či na konci roku se počítá ve velké míře také aktivita v hodině, přístup k předmětu apod. – to vše může změnit celkovou známku o stupeň
→ známka ze zkoušky v klasifikačním týdnu a známka z ročníkové práce má stejnou váhu jako jiné známky, proto není při konečné klasifikaci rozhodující
→ veškeré domácí práce (úkoly, čtenářské listy, seminární práce apod.) se odevzdávají pouze v tištěné podobě, elektronická verze není akceptována (pokud nebylo zadáno)
→neodevzdaná samostatná práce v daném termínu je hodnocena nedostatečně
→ pokud žákova absence překročí 30% odučených hodin daného předmětu za pololetí, může být po rozhodnutí ředitele školy z daného předmětu komisionálně přezkoušen