G7.

Požadavky na klasifikační týden leden 2025 / Loubková Kateřina Mgr.

žák vypracuje test na gramatiku lekcí 35, 36, 37 a slovní zásobu lekce 35, 36, 37 a 38
(předložka seit, was für ein, welcher, předložka aus, předložkové vazby- sich interessieren für atd., letopočty, infinitiv s zu, während+ 2.pád) 
umí vyčasovat všechna slovesa slovní zásoby lekce 35-38 v přítomném a minulém čase- perfektu

Požadavky na klasifikační týden leden 2025- Knj / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si u zkoušky vylosuje jedno ze 3 témat a bude mluvit zpaměti souvisle 5 minut

1. Familie, Familienfeste
2. Freizeit, Hobbys, Ferien
3, Umweltschutz

G7 JAS KAJv - požadavky na KT (zima 2024) / Jasa Marek Mgr.

 

A) Apologizing role-play

Be ready to have this conversation role-play with your teacher.

Student /Teacher:

You borrowed a bicycle from Student B yesterday, but you had a small accident and the bike light broke when you fell off.

  • Say there’s something you want to talk about.
  • Explain that the light is broken and apologise.
  • Explain how the accident happened.
  • Offer to do something to put things right.

Teacher/Student:

  • Greet Student A and ask what they want to talk to you about.
  • Accept their apology and ask what happened.
  • Check that Student A is OK.
  • Tell them that you don’t mind about the light.

B) Speaking about studies

 You are going to talk about your studies and your plans for the future.

Make brief notes for each of these points:

• what school subjects you prefer.

• where and how you like to study.

• what you hope to do in the future and why.

Now work with a partner. Take turns to ask and answer about the points in your notes. Use some of these phrases:

• I prefer ... (to) ...

• I’d prefer (not) to ...

• I’d rather (not) ...

• I’d rather ... than ... 

C) Talking about jobs

Work with a partner. Discuss which of these jobs you think is the most rewarding and why.

architect • doctor • personal assistant • software engineer • teacher

You should:

• give your opinion.

• invite your partner to give his/her opinion.

• agree or disagree with your partner’s view.

Use some of these phrases:

• What do you think? / Do you agree?

• Yes, you’re right. / That’s true.

• I see what you mean, but ... / I suppose so, but ...

• I’m not sure. / Maybe, but ... /

G7 AJ - požadavky na KT (zima 2024) / Jasa Marek Mgr.

Požadavky na klasifikační týden AJ
Zkouška se skládá obecně ze dvou částí:
a) Grammar and structures - žák prokáže znalost gramatiky formou vysvětlení použití a formy gramatických struktur, uvede terminologii v angličtině, dá příklady, popřípadě prokáže znalost provedením zadaného cvičení 
b) Vocabuary and speaking - žák zodpoví otázky zkoušejícího k vybranému tématu

A) Grammar and structures: 

  1. Present and past habits (which tenses we use to talk about habits in the present and past, for example present simple, used to, would etc.)
  2. Present perfect simple and present perfect continuous, past perfect simple and past perfect continuous (use+form+examples)
  3. Gerunds and infinitives (when we use them and how, examples), past simple vs continuous (use+form+examples)


B) Vocabulary and speaking:

  1. Studying and life at university - talk about life at university, describe how you revise for school (methods and tips that work for you), talk about how important time management is in study and work life, talk about posibilities of taking a gap year, what are your plans when you leave school?
  2. Jobs and the world of work talk about different jobs, their working conditions and responsibilities (choose both some common jobs and unusual ones, popular vs unpopular, well-paid, under-paid, etc.), discuss how to evaluate jobs when you are choosing a career, talk about your possible future career choice

Požadavky na klasifikační týden KAJv
Zkouška se skládá ze tří částí:

  • samostatný ústní projev na vylosované téma
  • popis obrázku/ schématu/ diagramu/ tabulky souvisejících s tématem
  • otázky zkoušejícího k vylosovanému tématu  

Témata:

  1. Studying and life at university - talk about life at university, describe how you revise for school (methods and tips that work for you), talk about how important time management is in study and work life, talk about posibilities of taking a gap year, what are your plans when you leave school?
  2. Jobs and the world of work talk about different jobs, their working conditions and responsibilities (choose both some common jobs and unusual ones, popular vs unpopular, well-paid, under-paid, etc.), discuss how to evaluate jobs when you are choosing a career, talk about your possible future career choice

Zveřejněno dne 12.12. 2024

G7 - RET - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.

Sumarizace textu.

G7 - ZSV - klasifikační týden / Hedvík Jan Mgr.

Řecká starověká filosofie.

Příprava: zamyšlení nad jednou z filosofických otázek.

Podmínky klasifikace pro septimu pro rok 2024!25 / Loubková Kateřina Mgr.

Podmínky klasifikace v předmětu Nj ve školním roce 2024/25 pro třídu PRIMA

  1. Žák má splněné všechny balíky v systému wocabee k datu uzavření pololetní klasifikace (leden) a klasifikace na konci školního roku (červen) (=vždy před vysvědčením mít splněné všechny balíky wocabee). Žák má možnost využívat PC/internet před a po vyučování ve škole v době od 6: 45 do 16:30. Za 5 palců nahoru (balík splněn ve 3 různých dnech) je žák ohodnocen známkou 1
  2. Jednou týdně se píše neohlášený test na slovíčka z probíraných lekcí (testy na slovíčka žák kvůli absenci nedopisuje)
  3. Každý žák má k pololetní klasifikaci a na konci roku dopsané všechny souhrnné testy z probrané lekce nebo testy na gramatiku, které bývají předem učitelem ohlášeny a které žák z důvodu absence nepsal, v případě nedopsaných testů k pololetí a na konci školního roku, nebude žák klasifikován (=před vysvědčením mít dopsané všechny testy)
  4. Pokud žák nesplní jiný domácí úkol (plakát, sloh, prezentace), je omluven a pokud ho nepřinese podruhé, je ohodnocen za úkol nedostatečně, musí ho však stále dodatečně splnit, jinak nebude v pololetí a na konci roku klasifikován (= před vysvědčením mít splněné všechny domácí úkoly zadané v průběhu pololetí)

Požadavky na zkouškový týden červen 2024- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

1. žák si vylosuje 15 slovíček ze slovní zásoby v PS lekcí 31, 32, 33 a 34

2. dále vypracuje test na 10 minut obsahující gramatiku lekcí 31 až 34

3. umí vyčasovat všechna slovesa ve slovní zásobě v PS lekcí 31- 34 v přítomném a minulém čase

 

Požadavky na zkouškový týden červen 2024- konverzace NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák mluví zpaměti souvisle 3 minuty k jednomu ze 3 témat:

1. Jahreszeiten, Wetter, Wettervorhersage für nächste 5 Tage

2. Gesundheit und Krankheiten (zmínit také nezdravé stravovací návyky, prodělané dětské nemoce a civilizační choroby)

3, Eine Fahrradtour mit den Freunden (už proběhla- vyprávět v perfektu nebo teprve bude- použít přítomný čas)

Požadavky na zkouškový týden leden 2024- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje 15 slovíček ze slovní zásoby lekce 28, 29 a 30 a dále vypracuje test na 10 min, který bude obsahovat následující gramatiku:

1. perfektum pravidelných sloves ze slovní zásoby lekcí 28-30

2. perfektum označených nepravidelných sloves v PS str 91 a 92

3. použití DIESER, DIESE, DIESES v 1., 3. a 4.pádě

4. osobní zájmena ve 3.pádě (ihm, ihr, ...)

5. 3.pád podstatných jmen (např. dem Hund)

6. podmiňovací tvar slovesa HABEN

7. vykání- ROZKAZ

8. skloňování přídavných jmen po členu určitém ve 3. a 4. pádě (pozor na nulovou koncovku u přídavných jmen za podstatným jménem (jako např: Der Gürtel ist grau)

9. předložka bei, in, an ve 3.pádě (kdo kde, u koho pracuje, např. Er arbeitet in der Bäckerei.)

10. způsobová slovesa v minulém čase- préteritum + slovosled ve větě

 

 

Požadavky na zkouškový týden leden 2024- konverzace NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje jedno ze zadaných témat a bude mluvit souvisle zpaměti 3 minuty

témata:

1. turistický cíl/tur.cíle v Sasku (možno čerpat z info k plakátu vlastního a spolužáků)

2. popsat rodinné příslušníky (NE zevnějšek!)- jejich vnitřní vlastnosti. Ke každé vlastnosti uvést příklad, vysvětlení (pozor na slovosled po WENN a DENN)

3. Vlastními slovy převyprávět pohádku dle vlastního výběru- použít perfektum (u haben a sein krátký tvar- préteritum- ich hatte, ich war)

KLASIFIKAČNÍ TÝDEN LEDEN - 8.-11.1. 2024 / Boumová Kateřina Mgr.

Prüfungsanforderungen (KNJv)

1. Deutschland, Österreich 

2. Reisen - Umfrage in der Klasse, Bilder, Gespräch

KLASIFIKAČNÍ TÝDEN LEDEN - 8.-11.1. 2024 / Boumová Kateřina Mgr.

Prüfungsanforderungen

  1. Klassenfahrt nach Hamburg - Erzähle von deiner Klassenfahrt nach Hamburg und informiere über: Organisation der Reise, Gründe, Dauer, Verkehrsmittel, Unterkunft, Reisebegleitung, Aktivitäten. Du darfst deinen Text mitbringen. 
  2. Wortschatz - L39, L40; du ziehst 10 Vokabeln
  3. Grammatik - Fragewort Wo(r) + Präposition, Pronomen da(r) + Präposition, Konjunktiv 2 würde + Infinitiv, Artikel und Nomen im Genitiv, Konjunktiv 2 sollen, temporale Nebensätze (Konjunktionen während und bevor). Ich wähle eine grammatische Übung aus.

Okruhy ke zkoušení v klasifikačním týdnu 20. - 24. 1. 2025 / Dlouhá Štěpánka RNDr.

Milí studenti,
pokud si vyberete právě biologii, připravte se, prosím, na následující:

  • poznávání kostí a svalů - viz Atlas lidské kostry a atlas svalů v sekci "Práce v kurzu" v Google učebně + anatomie kožní a dýchací soustavy
  • kosterní soustava
  • svalová soustava
  • kožní soustava
  • dýchací soustava

Průběh zkoušky: 10 položek z poznávačky + teoretické znalosti (maximálně 12 minut celkem). Na zkoušku se dostavte 15 minut předem (písemná příprava).

Zveřejněno: 12. 12. 2024

Požadavky na klasifikační týden červen 2023- Nj / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje a ústně přeloží 20 slovíček (z ČJ do NJ) z lekcí 22, 23, 24, 25, 26 a 27 včetně množných čísel u PJ

Dále žák vypracuje písemný test, který bude zahrnovat probranou gramatiku

1. osobní zájmena v 1., 3. a 4. pádě (ich, mir, mich,...)

2. přivlastňovací zájmena (mein, dein,...), použití ve všech pádech (mit meinem Hund)

3. předložky se 3. a 4. pádem (auf, an, in,...), rozlišovat slovesa stehen/stellen, liegen/legen

4. předložky se 3.pádem (aus, bei, mit,...)

5. předložky se 4.pádem (durch, für,...)

6. skloňování, der, die, das, die- množ. číslo (stejně se chová ein, eine, ein, v množ. čísle ein neexistuje!!!, kein, keine, kein, keine- množ.číslo)

7. slovosled ve větě po spojkách und, aber, oder, sondern, denn

8. vedlejší věty s weil a dass, postavení slovesa

9. stupňování přídavných jmen a příslovcí, porovnávání pomocí als a wie

10. použití vazby man darf /nicht/kein... a význam a časování slovesa dürfen (viz UČ str. 31) a sollen

11. řadové číslovky (die erste, die zweite,...)

12. rozkaz.způsob jednomu a více kamarádům- tykání

 

 

Požadavky na klasifikační týden červen 2023- KNJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák mluví 3 minuty k jednomu ze tří témat, které si u zkoušky vylosuje

1. Freizeit

2. in der Stadt ( mluv o tvém městě, co zde je a není, o cestě do školy)

3. Wohnen (můžeš zmínit výhody a nevýhody bydlení na venkově,/ve městě, typy bydlení, tvůj dům a tvůj vysněný dům, byt, pokoje, vybavení domu, bytu, domácí spotřebiče, domácí práce)

 

Konverzace z AJ (Hrabal) - Zkouškový týden / Hrabal Milan Mgr.

KAJ - G6 (Hrabal)
Okruhy na zkouškový týden - léto 2024
  1. SPORTS, GAMES AND PHYSICAL FITNESS
  2. SCHOOLS, EDUCATION AND STUDY LIFE
  3. TRAVELLING AND TRANSPORT, SPENDING HOLIDAYS
  4. THE WORLD OF WORK, EMPLOYMENT AND CAREER DEVELOPMENT
  5. PROBLEMS OF YOUNG GENERATION

 U zkoušky si vylosuješ jedno s témat a budeš o něm 10 minut samostatně mluvit ve zbývajícím čase budeme o daném tématu konverzovat.

 

 

 

AJ (Hrabal) - Zkouškový týden / Hrabal Milan Mgr.

 G7 (Hra)
Okruhy na zkouškový týden - zima 2025

každá otázka odpovídá stranám ze student´s booku a obsahuje příslušnou slovní zásobu, tématický okruh a gramatiku

  1. Otázka: Str. 6 - 11
  2. Otázka: Str. 10 - 15
  3. Otázka: Str. 18 - 23
  4. otázka: Str. 22 - 27
  5. Otázka: Str. 32 - 37
  6. Otázka: volný výběr

 

Požadavky na zkouškový týden leden 2023- NJ- konverzace / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje jedno ze tří předem připravených témat a mluví souvisle zpaměti 3 minuty. Předem bude mít čas 10 minut na přípravu v bodech (poznámky na papír)

témata: 1. Ich und meine Familie (žák se představí a dále mluví o své rodině) 2. Essen und Trinken (mluví o pokrmech, co rád jí, pije, co se jí při jakých příležitosti, co roste u nás, co je zdravé, nezdravé, jaké jsou stravovací návyky, snídaně, oběd, večeře, svačina co pěstují doma, mezinárodní kuchyně, národní jídla, může říci recept či přidat rozhovor v restauraci) 3. Advent und Weihnachten

Požadavky na zkouškový týden leden 2023- NJ / Loubková Kateřina Mgr.

Žák si vylosuje 20 slovíček a ústně přeloží bez přípravy (slovíčka z hodin), ústně odpoví na několik bězných otázek jako např. Wie geht es? Wer bist du?- viz sešit. Dále vypracuje písemně test na 10 min, který bude zahrnovat probrané gramatické jevy 1. časování všech probraných sloves s důrazem na slovesa s odluč. a neodluč.předponami, na slovesa sein, haben, werden a na slovesa se změnou (lesen, sprechen, vergessen, geben, nehmen, essen, sehen, schlafen, fallen, tragen, waschen, wachsen, laufen, anfangen, helfen, treffen, messen, brechen, backen, fahren, tanzen, heiI3en) 2. 4.pád po slovesech fragen, verstehen, anrufen, heiraten 3. předložky se 3. pádem (ve spojení s podstat.jménem, zájmenem) 4. předložky se 4. pádem (ve spojení s podstat.jménem, zájmenem) 5. Předložky se 3. a 4.pádem (an, auf, vor,...) 6. skloňování der, die, das, die (množ.číslo), ein, eine, ein a přivlastňovacích zájmen (mein, dein, sein,...) 7.časování sloves se SICH (ich freue mich. du freust dich) 8. perfektum pravidelných a nepravidelných sloves

Pravidla a podmínky klasifikace z Cj 2022/2023 - kvinta / Jirchářová Zuzana Mgr.

 

Požadavky a podmínky klasifikace G5  2022/23 – český jazyk a literatura

(platné pro období řádného a distančního studia)

Z. Jirchářová

  • aktivita v hodinách
  • pečlivě vedené zápisy z hodin
  • minimálně 70% desetiminutovek a diktátů
  • minimálně 70% domácích úkolů (písemných i ústních)

ČESKÝ JAZYK

  • klasifikace ze všech velkých testů

LITERATURA

  • klasifikace ze všech velkých testů:
  • předložení seznamu četby a zpracovaných čtenářských listů (celkem 5 knih z doporučeného seznamu četby za rok, minimálně 2 knihy za 1. pololetí)
  • ústní přezkoušení (během klasifikačního týdne nebo ve vyučovací hodině)

SLOH

  • odevzdání zadaných slohových prací
  • klasifikace ze školní slohové práce

 

OBECNÉ PODMÍNKY KLASIFIKACE

→ pokud žák chybí, je povinen se domluvit s vyučující na náhradním termínu písemné práce, případně se nechat vyzkoušet

→ pokud žák chyběl při sdělení hodnocení písemné práce, je povinen si známku sám zjistit a zapsat do studijního průkazu

→ chybí-li žákovi známky ke klasifikaci, učitel má právo na konci školního roku z daného předmětu žáka nehodnotit

→ každá známka má jinou váhu – nelze si počítat průměr známek

→ do celkové známky v pololetí či na konci roku se počítá ve velké míře také aktivita v hodině, přístup k předmětu apod. – to vše může změnit celkovou známku o stupeň

→ známka ze zkoušky v klasifikačním týdnu a známka z ročníkové práce má stejnou váhu jako jiné známky, proto není při konečné klasifikaci rozhodující

→ veškeré domácí práce (úkoly, čtenářské listy, seminární práce apod.) se odevzdávají pouze v tištěné podobě, elektronická verze není akceptována (pokud nebylo zadáno)

→neodevzdaná samostatná práce v daném termínu je hodnocena nedostatečně

→ pokud žákova absence překročí 30% odučených hodin daného předmětu za pololetí, může být po rozhodnutí ředitele školy z daného předmětu komisionálně přezkoušen

OV - zkouškový týden / Veselá Jana PaeDr.

Studenti, kteří půjdou ke mně na zkoušku z OV budou zkoušeni na základě požadavků zadaných jejich vyučujícím OV Mgr. J. Hedvíkem.

JV

G3 - Hv - 14. 6. - 18. 6. / Jirchářová Zuzana Mgr.

G3 - Hv - 14. 6. - 18. 6.

Všechny neodevzdané práce doplňte a vložte do Google učebny do neděle 20. 6.

G3 - Cj - 14. 6. - 18. 6. / Jirchářová Zuzana Mgr.

G3 - Cj - 14. 6. - 18. 6.

český jazyk

- věta hlavní a vedlejší, druhy vedlejších vět

- DÚ: dokončit graf v sešitě na 15. 6.

literatura

- Světová literatura na přelomu 19. a 20. st.

- vypracovat PS str. 46 na 16. 6.

 

sloh

- mluvní cvičení

 

 


 

G3_CH_14. 6._ 18. 6. / Málková Kamila Ing.

Milí žáci,

posílám vám přehled učiva na období 14. 6. až 18. 6. Pracujte na zadání úkolů poctivě a samostatně. 

 

15. 6. ON-LINE VÝUKA:

A. OPAKOVÁNÍ ANORGANICKÉHO NÁZVOSLOVÍ

B. OPAKOVÁNÍ: OXIDAČNĚ REDUKČNÍ REAKCE - definice, pojmy oxidace, redukce

C. NOVÉ: REDOX - Redukční a oxidační činidlo + určování redoxního děje z chemické rovnice

 

18. 6. DOMÁCÍ PŘÍPRAVA:

 Zadané otázky z chemie  -  otázka č. 12 - 17 (opakovat)