Šup Jaroslav Mgr.

Profil učitele

Němčina

Šup Jaroslav Mgr.

Kontakt: sup@bgv.cz

G3 - NJ (SUP) - Dú z 22.10. / G3.

1) AB 7-8/5-10 - vyfotit a vložit do GU nejpozději do Ne 25.10. (20:00)
2) Splnit na WocaBee balík Lekce 10 C (termín prodloužen až do Ne 1.11.

G2 - NJ (SUP) - Dú z 22.10. / G2.

1) AB 49-50/5-7 - vyfotit a vložit do GU nejpozději do Ne 25.10. (20:00) + do soukromého komentáře vložit tři slova s přehláskami ä, ö, ü
2) Splnit na WocaBee balík Lekce 6 C (termín prodloužen až do Ne 1.11.)

G5B - NJ (SUP) - Dú z 21.10. a práce na 23.10. / G5.B

1) LB 28-29/7abcd
2) AB 35-36/12-13
3) Udělat si do sešitu zápis 2. stupeň přídavných jmen a příslovcí (viz příloha)
- práci z bodů 1-3 vyfotit a vložit (ideálně jako jeden PDF dokument) do GU do Ne 25.10. (20:00)
4) Učit se / procvičovat si na WocaBee slovíčka z lekce 22 (ve středu 4.11. proběhne při online hodině test přes WocaBee)

Pozn.: 23.10. online hodina neproběhne z důvodu mé návštěvy u lékaře.

G5B - MA - Dú z 21.10. a práce na 23.10. / G5.B

1) Dle přiloženého řešení v GU si zkontrolovat a ještě jednou projít usměrňování druhé odmocniny (dělali jsme 21.10. na online hodině)
2) Úlohy z učebnice 38-39/2.37, 38, 41, 42, 43
3) Úlohy na částečné odmocňování a usměrňování zlomků se třetí odmocninou - úlohy viz příloha v GU - vše písemně do sešitu a spolu s úlohami z učebnice vložit do GU do Ne 25.10. (20:00), do soukromého komentáře mi připište, s čím jste si příp. nevěděli rady

Pozn. 23.10. online hodina neproběhne z důvodu mé návštěvy u lékaře.

G1 - NJ (SUP) - Dú z 21.10. / G1.

1) Dodělat si do sešitu zápis BARVY
2) AB (pracovní sešit) 8/11-13
3) Splnit na WocaBee balíky Lekce 0 Start D (do Ne 25.10.) a Čísla (do Ne 1.11.)
+ zápis v sešitě Barvy a cvičení z pracovního sešitu vyfotit a vložit jako jedno PDF do GU (Google učebny) do Ne 25.10. (20:00)

G3 - NJ (SUP) - Dú z 19.10. na 22.10.

1) AB 6/3,4 - vyfotit a vložit do GU nejpozději do St 21.10. (20:00)

2) Splnit na WocaBee balík Lekce 10 B (do St 21.10.)

G8A - NJ (SUP) - Dú z 19.10. / G8.A

1) AB 16-17/4-8 - vyfotit a vložit do GU do Ne 25.10. (20:00)
2) Splnit na WocaBee balík Lekce 47 B (do Ne 25.10.)

Pozn.: 23.10. online hodina neproběhne z důvodu mé návštěvy u lékaře.

 

 

G5B - MA - Dú z 19.10. na 21.10.

Částečné odmocňování a usměrňování zlomků - úlohy viz příloha v GU - vše písemně do sešitu a vložit do GU do Út 20.10. (20:00), do soukromého komentáře mi připište, s čím jste si příp. nevěděli rady

G8A - NJ (SUP) - Dú z 16.10. na 19.10.

1) LB 12/1bc - stačí do učebnice + vyfotit a vložit do GU do Ne 18.10. (20:00)
2) Splnit na WocaBee balík Lekce 47 A (do Ne 18.10.)

G5B - NJ (SUP) - Dú z 16.10. na 21.10.

1) Dodělat si zápis z online hodiny o slovese DÜRFEN (časování + slovosled) a vymyslet na něj tři věty (v ČJ i NJ) o různých podmětech, z toho jednu otázku
2) AB 35/9-11
3) Splnit na WocaBee balík Lekce 22 D (do Út 20.10.)
- Sešit i AB vyfotit a vložit do GU do Út 20.10. (20:00)

+ KNJ: LB 27/6 - napište text, kde použijete co nejvíce sloveso DÜRFEN, nahrajte ho jako audio (např. na mobil) a jako zvukový soubor ho vložte do GU (bude hodnoceno do předmětu KNJ, opět možno získat 1 nebo +, za neodevzdání -) do Po 19.10. (20:00)

G5B - MA - Dú z 16.10. na 19.10.

- úlohy 38-39/2.33, 34, 36, 39 a 40 - vše písemně do sešitu (i to, kde je v zadání "zpaměti") a vložit do GU do Ne 18.10. (20:00), do soukromého komentáře mi připište, s čím jste si příp. nevěděli rady

G3 - NJ (SUP) - Dú z 15.10. na 19.10.

1) LB 8/1 (tužkou do učebnice)
2) AB 6/1,2
3) Splnit na WocaBee balík Lekce 10 A (do Ne 18.10.)
+ cvičení v LB i AB vyfotit a vložit do GU (Google učebny) nejpozději do Ne 18.10. (20:00)

G2 - NJ (SUP) - Dú z 15.10. na 22.10.

1) Vymyslet a napsat do sešitu tři věty na sloveso müssen s různými podměty (česky i německy) pod zápis Modální sloveso müssen (= muset) z online hodiny

2) AB 48-49/1-4

3) Splnit na WocaBee balík Lekce 6 B (do St 21.10.)

4) Opsat si do sešitu cvičení na členy z písemky (opsat celé věty!), zadání najdete v GU

+ vše (tj. sešit i AB) vyfotit a vložit do GU (Google učebny) nejpozději do St 21.10. (20:00)

G1 - NJ (SUP) - Dú z 14.10. na 21.10.

1) Monate (měsíce) - udělat si zápis do sešitu podle ročních období (dle dnešního výkladu a LB (učebnice) str. 9)

2) AB (pracovní sešit) 7-8/4-10

3) Splnit na WocaBee balík Lekce 0 Start C (do Út 20.10.)

+ příp. kdo to zvládne, může mi zkusit vložit do GU (Google učebny) fotky svých zápisů měsíců a čísel ve svém sešitě

G5B - MA - Dú z 14.10. na 16.10.

- druhá a třetí odmocnina, usměrňování: přečíst + výpisky ze stran 34-38 (včetně řešených příkladů 1, 2, 4 a 6)
- výpisky vyfotit a vložit od GU do čtvrtka 15.10. (20:00) - když něčemu nebudete rozumět, tak si to poznamenejte, na online hodině v pátek si to vše vysvětlíme ještě jednou společně a bude prostor i pro vaše dotazy

G5B - NJ (SUP) - Dú z 14.10. na 16.10.

1) Příslušníci národů - udělat si zápis do sešitu dle dnešního výkladu a dle LB 27/3 a AB 34/6, příp. dle zápisu z loňska (viz příloha v GU) - vyfotit a vložit ho do GU do Čt 15.10. (20:00), zápis tam po případném doplnění a vylepšení vloží i holky z mé loňské skupiny
2) AB 33-34/5-8
3) Splnit na WocaBee balík Lekce 22 C (do Čt 15.10.)

G5B - MA - Dú z 12.10. na 14.10.

- úlohy 33/2.29-2.32
- vše vyfotit a vložit od GU do úterý 13.10. (20:00) - když něčemu nebudete rozumět, tak mi to napište do soukromého komentáře
- ve středu 14.10. si na online hodině napíšeme TEST na číselné obory (včetně počítání se zlomky!) - každý budete sedět doma u svého počítače (tj. ne ve dvojicích), pokud budete mít k testu během přípravy ještě nějaké otázky, můžete mi je také napsat do soukromého komentáře

G8A - NJ (SUP) - Dú z 12.10. na 16.10.

- dodělat si odpovědi na otázky k Terky textu o bydlení
- přeložit si slovíčka L47 (AB22-23)
- AB 15/1-3
- všechny tři stránky z pracovního sešitu (15, 22, 23) vyfotit a vložit do GU do Čt 15.10. (20:00) ideálně jako jeden PDF dokument

G5B - MA - Dú z 9.10. na 12.10.

- úlohy 27-28/2.22-2.23
- porovnávání reálných čísel, zaokrouhlování: přečíst + výpisky ze stran 31-32 (včetně obou řešených příkladů) + přečíst str. 28-30 a případně si v sešitě doplnit zápis z online hodiny
- vše vyfotit a vložit od GU do neděle 11.10. (20:00) - když něčemu nebudete rozumnět, tak mi to napište do soukromého komentáře

G5B - NJ (SUP) - Dú z 9.10. na 14.10.

1) Kdo ještě neodevzdal, odevzdá v Google učebně nahrávku Mein Lieblingsfest (komu to tam nepůjde nahrát, pošle mi to na mail, případně to tam vloží jako text).

2) AB 33/1-4 - vyfotit a vložit do GU (do úterý 13.10. 20:00), holky z mé loňské skupiny tam místo toho vloží krátký text o svém vztahu k fotbalu (min. 5 vět).

3) Splnit na WocaBee balík Lekce 22 B (do úterý 13.10.)

G8A - NJ (SUP) - Dú z 9.10. na 12.10.

1) Napsat krátký text (min. 5 vět) o tom, kde byste chtěli jednou bydlet a proč (na vesnici/ve městě, v domě/v bytě atd.) - přečíst + nahrát a nahrávku vložit do GU (do Ne 11.10., 20:00), Terka to bude mít v rámci přípravy na maturitu podstatně obsáhlejší a pošle mi ve Wordu i ten text k případné opravě.

2) Učit se slovíčka L46 na písemku na WocaBee v Po 12.10., do té doby možno dobrovolně procvičovat příslušné balíky.

G5B - NJ (SUP) - Dú z 7.10. na 9.10.

1) Kdo ještě neodevzdal, odevzdá v Google učebně nahrávku Mein Lieblingsfest.

2) Vložit do GU fotku vašeho slovníčku, kde máte opsaná slovíčka z lekce 22.

3) Splnit na WocaBee balík Lekce 22 A

G5B - MA - Dú z 7.10. na 9.10.

- úlohy 27/2.17-2.21

- vše vyfotit a vložit od GU do čtvrtka 8.10. (20:00)

G5B - MA - Dú z 5.10. na 7.10.

- 27/2.16
- periodická čísla: přečíst + výpisky ze stran 22-23 (včetně obou řešených příkladů)
- vše vyfotit a vložit od GU do úterý 6.10. (20:00)

G5B - NJ (SUP) - Zadání samostatné práce na 2.+5.10.2020

2.10.2020 ve škole:

1) opsat do slovníčku slovíčka L22

2) napsat souvislý text na téma Mein Lieblingsfest (inspirace dle učebnice str. 20-21)

5.10.2020 doma:

- svůj text Mein Lieblingsfest nahrát jako audio (např. na mobil) a jako zvukový soubor vložit do Google učebny (bude hodnoceno do předmětu KNJ, možno získat 1 nebo +)

G5B - Matematika - Zadání samostatné práce na pátek 2.10.2020

- úlohy na přirozená čísla: 16/2.6-2.8

- celá čísla a začátek racionálních čísel: uč. str. 16-21 - vše přečíst + výpisky do sešitu + všechny řešené příklady a úlohy na těchto stránkách

- vše nafotit a vložit do google učebny do neděle 4.10. (12:00), pokud se vám to povede, tak ideálně jako jeden PDF dokument

G5B Matematika 23.9.

- zadání domácího úkolu najdete v Google učebně - tam ho i odevdzáte!!! (kód kurzu: f4zcbt4 )

- písemka na slovní úlohy na objem a povrch těles se bude psát v pátek 25.9. první hodinu po kontrole a otázkám k Dú

Probraná látka G1 - NJ (SUP) - 7.-18.9.2020

Úvod do studia NJ

- německy mluvící země a jejich hlavní města

- minirozhovor: Was ist das? - Das ist ... - Danke. - Bitte.

- domino: slovíčka (germanismy, členy, velké písmeno u podstatných jmen)

- základní pravidla výslovnosti v NJ

- přes víkend se zkusit přihlásit do Google učebny (kód kurzu: bkteph5 )

Probraná látka G2 - NJ (SUP) - 14.-18.9.2020

Lekce 5

- učebnice 35-36/4-7

- pracovní sešit 41-43/1-5

- opsání a zkoušení slovíček L5

- přes víkend splnit jednoduchý úkol v Google učebně

Probraná látka G3 - NJ (SUP) - 14.-18.9.2020

Opakování

- časování všech probraných sloves (včetně vykání)

- věty a slovosled

- číslovky 0-100

- testy na časování sloves a věty

- přes víkend splnit jednoduchý úkol v Google učebně

Probraná látka G5B - NJ (SUP) - 14.-18.9.2020

Lekce 21

- učebnice 17-19/5-11

- pracovní sešit 23-26/5-15

- test na slovíčka L21

- přes víkend se všichni přihlásit do nového kurzu "G5B Němčina + KNJ" v Google učebně (kód kurzu: hffodcw ) a splnit tam jednoduchý úkol

Probraná látka G5B - MA - 14.-18.9.2020

Tělesa

- krychle, kvádr, hranol, válec, jehlan, kužel, koule

- vzorce pro povrch a objem

- Dú (přes víkend): 

1) Jaký je průměr sudu ve tvaru válce, jestliže má výšku 80 cm a vejde se do něj 300 litrů vody?

2) Viz příloha Dú 18.9.

3) Přihlásit se do Google učebny (kód kurzu: f4zcbt4 ) a splnit tam jednoduchý úkol.

SAMOSTUDIUM 8. 6. – 12. 6. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na poslední týden distanční výuky po jednotlivých třídách.

Příští týden 15.-19.6. se budou už jen dodělávat resty, případně vypíšu ještě termíny na dopsání či opravy písemek na WocaBee, komu se to moc nepovedlo ;-)

G4B - MA - 8.6.-12.6.

Věty o podobnosti 2

  • Učebnice: Přečíst + výpisky str. 12-16.
  • Pracovní sešit 14-19/13-29.

Výpisky i PS vyfoťte a vložte do Google učebny do Čt 11.6. Připište mi k tomu do soukromého komentáře, čemu jste nerozuměli a která cvičení vám nešla, já vám tam pak k nim vložím vzorová řešení. Výsledky zkuste nepoužívat, jen pro kontrolu.

G1 - NJ (SUP) - 8.6.-12.6.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Časování 3 od Po 8.6. do Út 9.6. a balíku Časování 4 od St 10.6. do Čt 11.6.
  • Napsat písemku na WocaBee Časování (balíky Časování 1-4, bude tam překlad 20 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 30 sekund) v pátek 12.6. v době mezi 8:00 a 20:00.

G2 - NJ (SUP) - 8.6.-12.6.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 9.3 - časování od Po 8.6. do Pá 12.6.
  • Napsat písemku na WocaBee Lekce 9 (balíky Lekce 9.1+9.2+9.3, bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 30 sekund) ve čtvrtek 11.6. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete všechny balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice 57/5ab, 58/7abc (vše si nahlas přečíst, ústně přeložit a udělat)
  • Pracovní sešit 74-75/7-9
  • Osobní zájmena a předložka VON – BIS – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 57/5b, 58/7c  (žluté rámečky) a dle pracovního sešitu 74/7 (včetně příkladových vět v NJ i ČJ), zápis v sešitě a PS 74-75/7-9 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Ne 14.6.

G4AB - NJ (SUP) - 8.6.-12.6.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 23.2 od Po 8.6. do Pá 12.6.
  • Napsat písemku na WocaBee Lekce 23 (balíky Lekce 23.1+23.2, bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) ve čtvrtek 11.6. v době mezi 8:00 a 20:00.
  • Učebnice 31/3ab (vše si nahlas přečíst a ústně přeložit, 3a pak písemně do sešitu pod zápis DÜRFEN + ZÁPOR, který si k tomu udělejte do sešitu dle žlutého rámečku v učebnici, příp. dle PS 42/4)
  • Pracovní sešit 42/4-7
  • Sešit se zápisem a cvičeními a PS 42/4-7 pak vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 12.6.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát opět pauzu ;-) Jen si ho zkompletujte (data 1.5.-1.6.) a odevzdejte v Google učebně do Ne 14.6.

G4AB - NJ (SUP) - 8.6.-12.6.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 23.2 od Po 8.6. do Pá 12.6.
  • Napsat písemku na WocaBee Lekce 23 (balíky Lekce 23.1+23.2, bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) ve čtvrtek 11.6. v době mezi 8:00 a 20:00.
  • Učebnice 31/3ab (vše si nahlas přečíst a ústně přeložit, 3a pak písemně do sešitu pod zápis DÜRFEN + ZÁPOR, který si k tomu udělejte do sešitu dle žlutého rámečku v učebnici, příp. dle PS 42/4)
  • Pracovní sešit 42/4-7
  • Sešit se zápisem a cvičeními a PS 42/4-7 pak vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 12.6.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát opět pauzu ;-) Jen si ho zkompletujte (data 1.5.-1.6.) a odevzdejte v Google učebně do Ne 14.6.

G7A - NJ (SUP) - 8.6.-12.6.

  • Napsat TEST z lekce 45 – stáhnout si z Google učebny, vytisknout, vyplnit ručně, oskenovat nebo vyfotit a nahrát tam zpět do Pá 12.6. (kdo nemůže tisknout, opíše vše ručně, tolik toho zase není...)
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného). Pak si ho zkompletujte (data 1.5.-24.5. a 8.6.-14.6.) a odevzdejte v Google učebně do Po 15.6.

G7A - KNJ (SUP) - 8.6.-12.6.

  • Připravte si cca minutové povídání o tom, co budete dělat o letošních letních prázdninách, pokud to ještě nevíte, tak vyprávějte o tom, co byste chtěli dělat (konjunktiv).
  • Toto povídání nahrajte jako audiosoubor (např. do mobilu – záznamník či záznam zvuku) a odevzdejte v Google učebně do Pá 12.6., komu to tam nepůjde odevzdat, může mi to poslat na mail (ale většině lidí to šlo, tak na to zkuste také přijít, příp. se spolužáků zeptejte ;-)

SAMOSTUDIUM 2. 6. – 5. 6. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

Veškeré práce odevzdávejte prosím výhradně už jen v Google učebně, kdyby s tím byly nějaké problémy, ozvěte se mi.

I při jakýchkoli jiných dotazech, připomínkách, přáních či zlepšovacích návrzích mě neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz

Pro dobrodružno-romantické povahy doporučuji západ slunce z Klíče, osobně vyzkoušeno dne 1.6.2020 ;-)

G4B - MA - 2.6.-5.6.

Věty o podobnosti 1

  • Učebnice: Přečíst + výpisky str. 7-11.
  • Pracovní sešit 11-14/1-12.

Výpisky i PS naskenujte/vyfoťte a vložte do Google učebny ideálně do Čt 4.6. večer, nejpozději pak do Pá 5.6. 9:00, abych se na to stihl před následnou online hodinou podívat. Připište mi k tomu opět do soukromého komentáře, čemu jste nerozuměli a která cvičení vám nešla, na to se pak společně zaměříme. Výsledky zkuste nepoužívat, jen pro kontrolu.

  • Online hodina v pátek 5.6. od 10:00 na Zoomu (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem, doděláme zde i cv. 15,16,17 a 21 v PS z minulé online hodiny).

G1 - NJ (SUP) - 2.6.-5.6.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Časování 2 od Út 2.6. do Pá 5.6.
  • Online procvičování Lekce 4 na adrese https://www.hueber.de/exercises/530-26661/a11/?rootPath=/exercises/530-26661/a11/#/content/2c9f850d6a6878d5016a87a64bc90195 (překlad zadání jednotlivých cvičení najdete v příloze Übungen L4)
  • Poté napsat TEST z lekce 4 – stáhnout si z Google učebny, vytisknout, vyplnit ručně, oskenovat nebo vyfotit a nahrát tam zpět do Pá 5.6. (kdo nemůže tisknout, opíše vše ručně, tolik toho zase není...), do soukromého komentáře mi k tomu připište, jak se vám líbilo online procvičování a jak vám to šlo, resp. která cvičení jste měli bez chyby a která vám vůbec nešla.

G2 - NJ (SUP) - 2.6.-5.6.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 9.2 od Út 2.6. do Pá 5.6.
  • Pracovní sešit 72-74/3-6
  • Slovesa ESSEN (jíst) a SCHLAFEN (spát) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 57/4 (žlutý rámeček) a dle pracovního sešitu 73/3bc (přepište si časování obou sloves do sešitu a barevně si tam vyznačte nepravidelnosti, nezapomeňte také na příkladové věty v NJ i ČJ), zápis v sešitě a PS 72-74/3-6 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 5.6.

G4AB - NJ (SUP) - 2.6.-5.6.

  • Opsat si do slovníčku slovíčka z lekce 23.
  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 23.1 od Út 2.6. do Pá 5.6.
  • Učebnice 30/1ab (vše si nahlas přečíst, ústně přeložit a udělat), 30/2 (písemně do sešitu)
  • Pracovní sešit 41/1-3
  • Slovníček, sešit se cvičením z UČ 30/2 a PS 41/1-3 pak vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 5.6.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát pauzu ;-)

G4AB - NJ (SUP) - 2.6.-5.6.

  • Opsat si do slovníčku slovíčka z lekce 23.
  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 23.1 od Út 2.6. do Pá 5.6.
  • Učebnice 30/1ab (vše si nahlas přečíst, ústně přeložit a udělat), 30/2 (písemně do sešitu)
  • Pracovní sešit 41/1-3
  • Slovníček, sešit se cvičením z UČ 30/2 a PS 41/1-3 pak vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 5.6.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát pauzu ;-)

G7A - NJ (SUP) - 2.6.-5.6.

  • Napsat písemku na WocaBee Lekce 45 (balíky Lekce 45.1+45.2, bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) ve čtvrtek 4.6. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete oba balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice 54-55/6-9 (vše si nahlas přečíst, ústně přeložit a udělat)
  • Pracovní sešit 88-90/15-20
  • Konjunktion NACHDEM (= poté co, když) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 55/8 a dle PS 89/17bc (včetně příkladových vět a jejich překladu do ČJ), zápis v sešitě a PS 88-90/15-20 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 5.6.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát opět pauzu ;-)

G7A - KNJ (SUP) - 2.6.-5.6.

Online hodina na Zoom – s poslechem jedné z vašich vybraných písniček ve St 3.6. v 11:00 (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem) – jeden z vás tu hodinu povede, provede nás svými cvičeními a pustí nám svou písničku, dobrovolníci se prosím hlaste během úterka 2.6. do Streamu na Google učebně (doporučuji těm, kteří si chtějí vylepšit známku z konverzace), možná za tu hodinu stihneme i dvě písničky ;-) Z přihlášených dobrovolníků vyberu v úterý večer dva nebo tři, aby to věděli dopředu a mohli se na to připravit. Když bude dobrovolníků málo, tak je v úterý večer určím já.

SAMOSTUDIUM 25. 5. – 29. 5. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

Veškeré práce odevzdávejte prosím výhradně už jen v Google učebně, kdyby s tím byly nějaké problémy, ozvěte se mi.

I při jakýchkoli jiných dotazech, připomínkách, přáních či zlepšovacích návrzích mě neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz

A nezapomínejte si každý den dopřát vůni rozkvetlých šeříků, konvalinek či jiných květin ;-)

G4B - MA - 25.5.-29.5.

Nové učebnice a pracovní sešity

  • Pro nové učebnice a pracovní sešity si přijďte v pondělí 25.5. v 8:00-8:30 před školu.

 

Online hodina

  • V pondělí 25.5. v 10:00 na Meetu v Google učebně.
  • Obsah: Opakování nepřímé úměrnosti, úlohy z PS 39-41/10-17.
  • Kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem.

 

Test

  • V Google učebně vyplňte krátký test na lineární funkce a přímou a nepřímou úměrnost od Út 26.5. (12:00) do St 27.5. (22:00)

 

Podobné útvary (POZOR: Z NOVÉ UČEBNICE A PS!!!)

  • Příprava na online konzultaci, která proběhne v pátek 29.5. od 10:00 na Zoomu (Kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem.):

1) Učebnice: Přečíst + výpisky str. 2-6.

2) Pracovní sešit 1-7/1-21.

Výpisky i PS vyfoťte a vložte do Google učebny ideálně ve Čt 28.5. večer, nejpozději pak do Pá 29.5. 9:00, abych se na to stihl ještě před konzultací podívat. Připište mi k tomu do soukromého komentáře, čemu jste nerozuměli a která cvičení vám nešla, na to se pak společně zaměříme. Výsledky zkuste nepoužívat, jen pro kontrolu.

G1 - NJ (SUP) - 25.5.-29.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Časování 1 od Po 25.5. do Pá 29.5.
  • Online hodina na Meet/Zoom – poslechy a rozhovory z Lekce 4 dle učebnice str. 30-33 ve Čt 28.5. v 11:00 – připravte si učebnice, případně dotazy k lekci 4 a buďte krátce před 11:00 všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).
  • Výslovnost – PS 39/22-25 – zkuste si sami s vaším CD na konci PS

G2 - NJ (SUP) - 25.5.-29.5.

  • Opsat si do slovníčku slovíčka z lekce 9.
  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 9.1 od Po 25.5. do Pá 29.5.
  • Učebnice 56-57/1, 2a, 3ab (vše si nahlas přečíst, přeložit a udělat)
  • Pracovní sešit 72/1-2
  • Vše (tj. slovníček, PS 72/1-2, UČ 57/3b) vyfotit/oskenovat a vložit do Google učebny do Pá 29.5.

G4AB - NJ (SUP) - 25.5.-29.5.

  • Výslovnost – PS 38/21-23 – zkuste sami s vaším CD na konci PS, cv. 22ab mi pak vyfoťte a vložte do Google učebny do Pá 29.5.
  • Online procvičování Lekce 22 na adrese https://www.hueber.de/exercises/530-26663/a21/?rootPath=/exercises/530-26663/a21/#/content/2c9f850d6acda304016b1711276f0b11 (všech 7 cvičení, můžete si je tam i sami zkontrolovat = Überprüfen)
  • Poté napsat TEST z lekce 22 – stáhnout si z Google učebny, vytisknout, vyplnit ručně, oskenovat nebo vyfotit a nahrát tam zpět do Pá 29.5. (kdo nemůže tisknout, opíše vše ručně, tolik toho zase není...)
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G4AB - NJ (SUP) - 25.5.-29.5.

  • Výslovnost – PS 38/21-23 – zkuste sami s vaším CD na konci PS, cv. 22ab mi pak vyfoťte a vložte do Google učebny do Pá 29.5.
  • Online procvičování Lekce 22 na adrese https://www.hueber.de/exercises/530-26663/a21/?rootPath=/exercises/530-26663/a21/#/content/2c9f850d6acda304016b1711276f0b11 (všech 7 cvičení, můžete si je tam i sami zkontrolovat = Überprüfen)
  • Poté napsat TEST z lekce 22 – stáhnout si z Google učebny, vytisknout, vyplnit ručně, oskenovat nebo vyfotit a nahrát tam zpět do Pá 29.5. (kdo nemůže tisknout, opíše vše ručně, tolik toho zase není...)
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G7A - NJ (SUP) - 25.5.-29.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 45.2 od Po 25.5. do Pá 29.5.
  • Online hodina na Zoom – poslechová cvičení z Lekce 45 dle učebnice str. 53-54/4abcde ve St 27.5. v 10:00 – připravte si učebnice a buďte krátce před 10:00 všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).
  • Pracovní sešit 86-87/11-14
  • Konjunktion ALS (= když) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 54/4e a dle PS 87/12ab (včetně příkladových vět a jejich překladu do ČJ), zápis v sešitě a PS 86-87/11-14 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 29.5.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát pauzu ;-)

G7A - KNJ (SUP) - 25.5.-29.5.

  • Najít si jakoukoli německou písničku a zpracovat ji jako poslechové cvičení pro ostatní: Do Wordu stáhnout její text a upravit ho pro účely poslechu (např. vynechat některá slova nebo zpřeházet sloky, nebo i jakýkoli jiný úkol, který vás k tomu napadne), zadání úkolu německy formulovat, na druhou stránku připojit i řešení a odkaz na danou písničku na youtube. Tento dokument (s poslechovým úkolem k textu, řešením i odkazem) vložit do Google učebny do Pá 29.5.
  • Kdo by si nevěděl rady s výběrem interpreta nebo písničky, najde inspiraci v Google učebně. (Každopádně prosím ne Rammstein.)
  • Kdo bude mít písničku vybranou, napíše to do Streamu v Google učebně, tím si ji zamluví a ostatní ji už nesmí mít. Tím bude zaručeno, že každý bude zpracovávat jinou písničku!

SAMOSTUDIUM 18. 5. – 22. 5. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

Veškeré práce odevzdávejte prosím výhradně už jen v Google učebně, kdyby s tím byly nějaké problémy, ozvěte se mi.

I při jakýchkoli jiných dotazech, připomínkách, přáních či zlepšovacích návrzích mě neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz

Užívejte vůni rozkvetlých šeříků ;-)

G4B - MA - 18.5.-22.5.

Nepřímá úměrnost

  • Tento týden se podíváme na novou funkci, jejímž grafem již není přímka. Vždy budete pracovat nejdříve sami (viz příprava na online konzultace) a pak se povinně a aktivně zúčastníte dvou online konzultací na Zoom, a to v Út 19.5. a Čt 21.5. vždy od 10-11 h (POZOR ZMĚNA ČASU – už od 10:00! – buďte v Google učebně vždy krátce před 10 h). Kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem.
  • Příprava na online konzultace:

1) Učebnice: Přečíst + výpisky str. 42-47. Výpisky mi vložte do Google učebny ideálně ještě v Po 18.5. večer, nejpozději pak do Út 19.5. 9:00, abych se na to stihl ještě před konzultací podívat. Připište mi k tomu případné dotazy.

2) Pracovní sešit 37-40/1-16. Vyfoťte a vložte opět do Google učebny ideálně ve St 20.5. večer, nejpozději pak do Čt 21.5. 9:00, abych se na to stihl ještě před konzultací podívat. Připište mi k tomu do komentáře, která cvičení vám nešla (asi nestihneme společně projít úplně všechny, tak se zaměříme jen na ta, co vám nešla). Výsledky opět zkuste nepoužívat, jen pro kontrolu.

Nové učebnice a pracovní sešity

  • Pro nové učebnice a pracovní sešity si přijďte v pondělí 25.5. v 8:00 před školu. Bližší informace k předání učebnic budou do konce tohoto týdne v Google učebně.

G1 - NJ (SUP) - 18.5.-22.5.

  • Napsat písemku na WocaBee Lekce 2 (balíky Lekce 2.1+2.2, bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 30 sekund) ve čtvrtek 21.5. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete oba balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice 33/11abc (vše sami ústně, číst si vše nahlas, 11b do sešitu)
  • Pracovní sešit 38-39/19-21
  • Sloveso HABEN (mít) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 33/11c (žlutý rámeček) a dle PS 39/20 (včetně příkladových vět), zápis v sešitě a PS 38-39/19-21 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 22.5.

G2 - NJ (SUP) - 18.5.-22.5.

  • Online hodina na Meet – poslechová a jiná cvičení z Lekce 8 dle učebnice str. 53 v Po 18.5. v 11:00 – připravte si učebnice, případně dotazy k lekci 8 a buďte krátce před 11:00 všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).
  • Online procvičování Lekce 8 na adrese https://www.hueber.de/exercises/530-26661/a11/?rootPath=/exercises/530-26661/a11/#/content/2c9f850d6a6878d5016a87b0ed4601d7 (překlad zadání jednotlivých cvičení najdete v příloze Übungen L8)
  • Poté napsat TEST z lekce 8 – stáhnout si od úterý z Google učebny, vytisknout, vyplnit ručně, oskenovat nebo vyfotit a nahrát tam zpět do Pá 22.5. (kdo nemůže tisknout, opíše vše ručně, tolik toho zase není...)

G4AB - NJ (SUP) - 18.5.-22.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBeeKomparativ od Po 18.5. do Pá 22.5.
  • Napsat písemku na WocaBee: Komparativ (bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) v pátek 22.5. v době mezi 8:00 a 20:00.
  • Online hodina na Meet – poslechová a jiná cvičení z Lekce 22 dle učebnice str. 26-29 ve St 20.5. v 9:00 – připravte si učebnice, případně dotazy k lekci 22 a buďte krátce před 9:00 všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G4AB - NJ (SUP) - 18.5.-22.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBeeKomparativ od Po 18.5. do Pá 22.5.
  • Napsat písemku na WocaBee: Komparativ (bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) v pátek 22.5. v době mezi 8:00 a 20:00.
  • Online hodina na Meet – poslechová a jiná cvičení z Lekce 22 dle učebnice str. 26-29 ve St 20.5. v 9:00 – připravte si učebnice, případně dotazy k lekci 22 a buďte krátce před 9:00 všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G7A - NJ (SUP) - 18.5.-22.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 45.1 od Po 18.5. do Pá 22.5
  • Učebnice 53/3 (vše si nahlas přečíst, doplnit a přeložit)
  • Pracovní sešit 85-86/6-10
  • Relativpronomen WO und WAS – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 53/3 (žlutý rámeček) a dle PS 85/6 (včetně příkladových vět a jejich překladu do ČJ), zápis v sešitě a PS 85-86/6-10 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 22.5.

G7A - KNJ (SUP) - 18.5.-22.5.

  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).
  • Deník za tento týden (tj. 18.5.-22.5.) nahrát (např. do mobilu – záznamník, záznam zvuku) a vložit do Google učebny do Ne 24.5.

SAMOSTUDIUM 11. 5. – 15. 5. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

Veškeré práce odevzdávejte prosím výhradně už jen v Google učebně, kdyby s tím byly nějaké problémy, ozvěte se mi.

V poslední době mám nějaký skluz s opravami, za což se omlouvám a snad to již brzy napravím. Částečně je to ale dáno i tím, že ne všichni odevzdávají práci v termínu a já vždy čekám, až budu mít všechny práce, abych je pak mohl opravit objektivně všechny najednou. A někteří mi to posíláte stále ještě i do mailu, kde to pak musím dohledávat. I proto vás prosím, snažte se dodržovat termíny a odevzdávání v Google učebně.

Při jakýchkoli dotazech, připomínkách, přáních či zlepšovacích návrzích mě neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz

Přežijte zmrzlíky a pak hurá na jaro! ;-)

G4B - MA - 11.5.-15.5.

Lineární funkce

  • Vzhledem k přetrvávající nejistotě a nutnosti upevnění a procvičení ještě chvíli setrváme u lineárních funkcí. Tento týden tedy opět nebudete vypracovávat nic nového, místo toho se povinně a aktivně zúčastníte dvou online konzultací na Zoom, a to v Út 12.5. a Čt 14.5. vždy od 11-12 h (buďte v Google učebně vždy krátce před 11 h). Kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem.
  • Příprava na online konzultace:

1) Vypracujte si do sešitu úlohy k procvičení z učebnice str. 41/1-3 a vložte mi je do Google učebny ideálně ještě v Po 11.5. večer, nejpozději pak do Út 12.5. 10:00, abych se na to stihl ještě před konzultací podívat. Připište mi k tomu dotazy a co vám nešlo. Výsledky tentokrát nepoužívejte.

2) Vypracujte si do sešitu procvičovací úlohy z pracovního sešitu str. 35/33-40 a vložte mi je do Google učebny ideálně ve St 13.5. večer, nejpozději pak do Čt 14.5. 10:00, abych se na to stihl ještě před konzultací podívat. Připište mi k tomu dotazy a co vám nešlo. Výsledky opět zkuste nepoužívat.

Při obou online konzultacích mějte svůj PS u sebe, stejně jako učebnici, sešit a tužku.

 

Grafické řešení soustavy rovnic (rozšiřující učivo = dobrovolné, možné dodělat si i tento týden) – doporučuji toto pořadí:

1) Podívejte se na video „Grafické řešení soustavy rovnic“:

https://isibalo.com/matematika/rovnice/graficke-reseni-soustavy-rovnic

2) UČ 40-41 (přečíst + výpisky)

3) Úlohy PS 31-34/27-32 (úlohy si kontrolujte samostatně podle výsledků vzadu)

4) Své výpisky i PS 31-34 mi pak vyfoťte/naskenujte a odevzdejte v Google učebně do Pá 15.5. (při čtvrteční online konzultaci bude možnost zeptat se i na toto téma).

G1 - NJ (SUP) - 11.5.-15.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – opakování lekce 2 (balík Lekce 2.2) od Po 11.5. do Pá 15.5.
  • Učebnice 32/9a, 33/10ab (vše sami ústně, číst si vše nahlas)
  • Pracovní sešit 37-38/15-18
  • Sloveso SPRECHEN (mluvit) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 33/10b (žlutý rámeček) a dle PS 38/17abc (včetně příkladových vět), zápis v sešitě a PS 37-38/15-18 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 15.5.

G2 - NJ (SUP) - 11.5.-15.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – Množné číslo podstatných jmen od Po 11.5. do Pá 15.5.
  • Napsat písemku na WocaBee: Množné číslo podstatných jmen (bude tam překlad 10 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 30 sekund) v pátek 15.5. v době mezi 8:00 a 20:00.
  • Poslech přes online konferenci na Meet/Zoom – poslechová cvičení z Lekce 8 dle učebnice str. 52-54 ve Čt 14.5. v 9:30 – vyzkoušíme, jestli to půjde ;-), připravte si učebnice a buďte krátce před 9:30 všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).

G4AB - NJ (SUP) - 11.5.-15.5.

  • Učebnice 29/7d, 10, 11 (vše přečíst nahlas + sami ústně), 29/9 (písemně do sešitu)
  • Pracovní sešit 36-38/14-20
  • 2. stupeň přídavných jmen a příslovcí – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 29 (tři žluté rámečky) a dle PS 36/14bc a 37/17b (včetně příkladových vět a překladu: als = než, so ... wie = tak ... jako, genauso ... wie = stejně tak ... jako), zápis v sešitě (včetně cvičení z učebnice 29/9) vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 15.5.
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G4AB - NJ (SUP) - 11.5.-15.5.

  • Učebnice 29/7d, 10, 11 (vše přečíst nahlas + sami ústně), 29/9 (písemně do sešitu)
  • Pracovní sešit 36-38/14-20
  • 2. stupeň přídavných jmen a příslovcí – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 29 (tři žluté rámečky) a dle PS 36/14bc a 37/17b (včetně příkladových vět a překladu: als = než, so ... wie = tak ... jako, genauso ... wie = stejně tak ... jako), zápis v sešitě (včetně cvičení z učebnice 29/9) vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 15.5.
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G7A - NJ (SUP) - 11.5.-15.5.

  • Přeložit a učit se slovíčka z lekce 45 (AB 91-92)
  • Učebnice 52-53/1-2 (vše si nahlas přečíst a zodpovědět)
  • Pracovní sešit 84-85/1-5 (zápis SOWOHL ... ALS AUCH = JAK ... TAK I do sešitu)
  • AB 91-92 + 84-85 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Pá 15.5.
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G7A - KNJ (SUP) - 11.5.-15.5.

Pusťte si na youtube písničku od Sarah Connor - Sind wir bereit? (Lyric Video, případně pak můžete i Offizielles Musikvideo) https://www.youtube.com/watch?v=APsj1B0Aoi0 a popřemýšlejte o ní. Pak si přečtěte komentáře a sami tam do pátku 15.5. nějaký připište (pod svým jménem, abych vás mohl identifikovat ;-)

SAMOSTUDIUM 4. 5. – 7. 5. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

Veškeré práce odevzdávejte prosím výhradně už jen v Google učebně, kdyby s tím byly nějaké problémy, ozvěte se mi.

Termín odevzdání je zpravidla vždy do konce pracovního týdne, tolerance je však až do neděle.

Na nástěnkách tříd nechám vždy jen práci na aktuální týden, všechna starší zadání najdete na mé nástěnce zde.

Při jakýchkoli dotazech, připomínkách, přáních či zlepšovacích návrzích mě prosím neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz

Krásný květen přeji! :-)

G4B - MA - 4.5.-7.5.

Lineární funkce

  • Vzhledem k dotazům, nejasnostem a chybám v PS se musíme ještě chvíli zastavit u lineárních funkcí. Tento týden tedy nebudete vypracovávat nic nového, místo toho se povinně a aktivně zúčastníte dvou online konzultací na Meet nebo Zoom, a to v Út 5.5. a Čt 7.5. vždy od 11-12 h (buďte v google učebně vždy krátce před 11 h). Kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem.
  • Příprava na online konzultace: Připravte si dotazy ohledně lineárních funkcí, projděte si poctivě PS 28-31 a poznačte si tam, co nevíte, jak byste to sami (bez výsledků) udělali. Při online konzultaci mějte svůj PS u sebe, stejně jako učebnici, sešit a tužku.

 

Grafické řešení soustavy rovnic (rozšiřující učivo = dobrovolné, možno dodělat si i tento týden) – doporučuji toto pořadí:

1) Podívejte se na video „Grafické řešení soustavy rovnic“:

https://isibalo.com/matematika/rovnice/graficke-reseni-soustavy-rovnic

2) UČ 40-41 (přečíst + výpisky)

3) Úlohy PS 31-34/27-32 (úlohy si kontrolujte samostatně podle výsledků vzadu)

4) Své výpisky i PS 31-34 mi pak vyfoťte/naskenujte a odevzdejte v Google učebně do Čt 7.5. (při čtvrteční online konzultaci bude možnost zeptat se i na toto téma).

G1 - NJ (SUP) - 4.5.-7.5.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – opakování lekce 2 (balík se jmenuje Lekce 2.1) od Po 4.5. do Pá 8.5.
  • Učebnice 32/7ab (sami ústně), 32/8a (přečíst si rozhovor nahlas), 8b (sami ústně)
  • Pracovní sešit 36-37/13-14
  • Kladná odpověď na zápornou otázku (DOCH) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 32/8b (žlutý rámeček) a dle PS 36/13b (včetně příkladových vět), zápis v sešitě a PS 36-37/10-14 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Čt 7.5.

G2 - NJ (SUP) - 4.5.-7.5.

  • Učebnice 55/14-15 – zkusit si vše nahlas přečíst
  • Pracovní sešit 68-69/16-18
  • Množné číslo podstatných jmen – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 55/14-15 (žluté rámečky), 62/Nomen Plural a 67/c, a dle pracovního sešitu 69/16-17 (tam si hlavně přepište do sešitu ty bílé rámečky), zápis v sešitě a PS 69 vyfotit/oskenovat a odevzdat v Google učebně do Čt 7.5.

G4AB - NJ (SUP) - 4.5.-7.5.

  • Napsat písemku na WocaBee: Lekce 22 (balíky Lekce 22.1+22.2+22.3, bude tam překlad 20 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) ve středu 6.5. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete dané balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice 28/7abc (sami si vše zkusit přečíst nahlas a udělat ústně)
  • Pracovní sešit 36/13ab
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G4AB - NJ (SUP) - 4.5.-7.5.

  • Napsat písemku na WocaBee: Lekce 22 (balíky Lekce 22.1+22.2+22.3, bude tam překlad 20 slovíček z ČJ do NJ, na každé slovíčko bude 20 sekund) ve středu 6.5. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete dané balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice 28/7abc (sami si vše zkusit přečíst nahlas a udělat ústně)
  • Pracovní sešit 36/13ab
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G7A - NJ (SUP) - 4.5.-7.5.

  • Napsat písemku na WocaBee: Slovesa v perfektu 1+2 (bude tam překlad 10 sloves z ČJ do NJ, na každé sloveso bude 30 sekund) ve středu 6.5. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete dané balíky libovolně procvičovat.
  • Poslech přes online konferenci na Meet/Zoom dle učebnice 51/9 ve Čt 7.5. v 10 h – vyzkoušíme, jestli to půjde ;-), připravte si učebnice a buďte krátce před 10 h všichni online na Google učebně (kdo by s tím měl mít technické nebo jiné problémy, ozvěte se mi prosím předem).
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se o návaznost vět a každý den napsat něco jiného).

G7A - KNJ (SUP) - 4.5.-7.5.

Podívejte se na jakékoli aktuální německé zprávy a do Google učebny mi do Pá 8.5. vložte krátký report o jedné zprávě, která vás zaujala a o které jste z našich médií nevěděli (nezapomeňte na datum a stanici, na které jste zprávy shlédli).

SAMOSTUDIUM 27. 4. – 30. 4. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

V kvartě a septimě věnujte prosím pozornost odevzdání některých prací v Google učebně, kdyby s tím byly problémy, ozvěte se mi.

I při jakýchkoli jiných dotazech, připomínkách či zlepšovacích návrzích mě neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz :-)

Krásný a snad již deštivý týden přeji!

G4B MA 27.-30.4.

Lineární funkce (pokračování) – doporučuji toto pořadí:

1) Podívejte se na video „Předpis přímky ze dvou bodů“:

https://isibalo.com/matematika/funkce/predpis-primky-ze-dvou-bodu

2) UČ 35-39 (přečíst + výpisky)

3) Úlohy PS 28-31/13-26 (úlohy si kontrolujte samostatně podle výsledků vzadu)

4) Své výpisky i PS 28-31 mi pak vyfoťte/naskenujte a odevzdejte v Google učebně do Čt 30.4.

 

Grafické řešení soustavy rovnic (rozšiřující učivo = dobrovolné) – doporučuji toto pořadí:

1) Podívejte se na video „Grafické řešení soustavy rovnic“:

https://isibalo.com/matematika/rovnice/graficke-reseni-soustavy-rovnic

2) UČ 40-41 (přečíst + výpisky)

3) Úlohy PS 31-34/27-32 (úlohy si kontrolujte samostatně podle výsledků vzadu)

4) Své výpisky i PS 31-34 mi pak vyfoťte/naskenujte a odevzdejte v Google učebně do Ne 3.5.

G1 NJ (SUP) 27.-30.4.

  • Napsat písemku na WocaBee Lekce 3 (balíky Lekce 3.1+3.2) ve středu 29.4. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete oba balíky libovolně procvičovat.
  • Pracovní sešit 36/10-12
  • Učebnice 31/3 (sami ústně), 31/4a – udělat si podobné symboly do svého rozvrhu a dle toho si pak připravit krátké povídání o svém rozvrhu (vzor viz příloha) – nahrát si ho (např. do mobilu – záznamník, záznam zvuku), pojmenovat G1_Příjmení_povídání o rozvrhu a poslat na mail do Čt 30.4.
  • Registrace do Google učebny – registrujte se do kurzu G1 Němčina, kód kurzu: cbwa2rn

G2 NJ (SUP) 27.-30.4.

  • Napsat písemku na WocaBee (Číslovky) ve středu 29.4. v době mezi 8:00 a 20:00.
  • Učebnice str. 54/11 – zkusit si sami (příp. s někým) obměňovat daný rozhovor
  • Učebnice str. 55/13a – seřadit a přečíst ve správném pořadí – nahrát se (např. do mobilu – záznamník, záznam zvuku), nahrávku pojmenovat G2_Příjmení_LB55-13 a poslat na mail do Čt 30.4.
  • Pracovní sešit 68/14-15, vyfotit/oskenovat PS 67-68 a poslat mi na mail do Čt 30.4.
  • Registrace do Google učebny – registrujte se do kurzu G2 Němčina, kód kurzu: 2dj3xxj

G4AB NJ (SUP) 27.-30.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 22.3 od Po 27.4. do Pá 1.5.
  • Učebnice 27/4-6 (4-5 sami nahlas ústně, 6 písemně do sešitu)
  • Pracovní sešit 35/9-12, vyfotit/oskenovat str. 35 a poslat na mail do Čt 30.4.
  • Modální sloveso DÜRFEN (smět) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 27/vpravo dole a str. 40 a dle PS 35/9 (včetně příkladových vět), zápis v sešitě (včetně textu dle LB27/6) vyfotit/oskenovat a poslat na mail do Čt 30.4.
  • Registrace do Google učebny – registrujte se do kurzu G4AB Němčina, kód kurzu: p254pbh
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát zase pauzu ;-) Začněte psát opět v Pá 1.5. Svůj opravený deník 23.3.-8.4. a pokračování 9.4.-19.4. mi odevzdejte v Google učebně do Út 28.4.

G4AB NJ (SUP) 27.-30.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 22.3 od Po 27.4. do Pá 1.5.
  • Učebnice 27/4-6 (4-5 sami nahlas ústně, 6 písemně do sešitu)
  • Pracovní sešit 35/9-12, vyfotit/oskenovat str. 35 a poslat na mail do Čt 30.4.
  • Modální sloveso DÜRFEN (smět) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 27/vpravo dole a str. 40 a dle PS 35/9 (včetně příkladových vět), zápis v sešitě (včetně textu dle LB27/6) vyfotit/oskenovat a poslat na mail do Čt 30.4.
  • Registrace do Google učebny – registrujte se do kurzu G4AB Němčina, kód kurzu: p254pbh
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát zase pauzu ;-) Začněte psát opět v Pá 1.5. Svůj opravený deník 23.3.-8.4. a pokračování 9.4.-19.4. mi odevzdejte v Google učebně do Út 28.4.

G7A NJ (SUP) 27.-30.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Slovesa v perfektu 2 od Po 27.4. do Pá 1.5.
  • Registrace do Google učebny – registrujte se do kurzu G7A Němčina, kód kurzu: jvpsj7a
  • TEST z lekce 44 – stáhnout si z Google učebny, vytisknout, vyplnit ručně, oskenovat nebo vyfotit a nahrát tam zpět do Čt 30.4. (kdo nemůže tisknout, opíše vše ručně, tolik toho zase není...). Obrázek pojmenovat ve formátu: G7A_Příjmení_test L44.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát zase pauzu ;-) Začněte psát opět v Pá 1.5. Svůj opravený deník 23.3.-6.4. a pokračování 7.4.-19.4. mi odevzdejte v Google učebně do Út 28.4.

G7A KNJ (SUP) 27.-30.4.

  • Zavolejte si s kýmkoli ze třídy a popovídejte si německy 2-3 minuty o tom, jak jste na tom s ročníkovou prací a jak letos slavíte čarodějnice ;-)
  • Registrace do Google učebny – registrujte se do kurzu G7A Konverzace NJ, kód kurzu: s2p4m5x

SAMOSTUDIUM 20. 4. – 24. 4. 2020

Milí žáci (a rodiče),

v následujících příspěvcích najdete zadání práce na tento týden po jednotlivých třídách.

Při jakýchkoli dotazech, připomínkách či zlepšovacích návrzích mě neváhejte kontaktovat na mailu sup@bgv.cz :-)

G4B MA 20.-24.4.

Lineární funkce – doporučuji toto pořadí:

1) Podívejte se na video „Motivace lineární funkce“: https://isibalo.com/matematika/funkce/motivace-linearni-funkce

2) UČ 32-35 (přečíst + výpisky)

3) Podívejte se na video „Lineární funkce“: https://isibalo.com/matematika/funkce/linearni-funkce (stačí do 7:16)

4) Úlohy PS 25-27/1-12 (úlohy si kontrolujte samostatně podle výsledků vzadu)

5) Své výpisky i PS 25-27 mi pak vyfoťte/naskenujte a pošlete na mail ke kontrole do Pá 24.4.

 

Registrace do Google učebny

- Registrujte se do kurzu G4B Matematika, kód kurzu: f4zcbt4

- Hlavním důvodem spuštění kurzu v Google učebně je možnost pořádat zde videochaty, které vám chci nabídnout k tomu, abychom se zde mohli společně věnovat vašim dotazům či nejasnostem ohledně zadávané látky.

- První (zkušební) videokonference na téma Přímá úměrnost se bude konat v úterý 21.4. mezi 11-12 h. Bude dobrovolná, tj. pro ty, kteří by to chtěli třeba jen vyzkoušet nebo mě pozdravit ;-), ale hlavně pro ty, kteří mají ještě nějaké nejasnosti ohledně přímé úměrnosti, nevěděli si rady s nějakým cvičením v pracovním sešitě atd. (dotazy si prosím připravte předem).

G1 NJ (SUP) 20.-24.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – opakování lekce 3 (balík se jmenuje Lekce 3.2) od Po 20.4. do Pá 24.4.
  • Sloveso FINDEN – udělat si do sešitu zápis dle dokumentu G1_Finden v příloze, tento (rukou psaný) zápis v sešitě pak vyfotit/oskenovat a poslat mi na mail do Pá 24.4.
  • Pracovní sešit 35/6-9, vyfotit/oskenovat celou str. 35 a poslat mi na mail do Pá 24.4.

G2 NJ (SUP) 20.-24.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Číslovky od Po 20.4. do Pá 24.4.
  • Učebnice str. 54/10 – napsat celkem 5 otázek a 5 odpovědí do sešitu kolik co stojí
  • Vykání – udělat si vlastní zápis do sešitu dle PS 67/10b (rámeček) a učebnice str. 63, zápis v sešitě (včetně předchozího cvičení 54/10) vyfotit/oskenovat a poslat mi ho na mail do Pá 24.4.
  • Pracovní sešit 67-68/10-13

G4AB NJ (SUP) 20.-24.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 22.2 od Po 20.4. do Pá 24.4.
  • Učebnice 26/1 – přečíst slovíčka nahlas a přiřadit v duchu k obrázkům
  • Pracovní sešit 33-34/1-8, vyfotit/oskenovat PS 33-34 a poslat na mail do Pá 24.4.
  • Příslušníci národů – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 27/3 a str. 41 a dle PS 34/6,7, zápis v sešitě vyfotit/oskenovat a poslat na mail do Pá 24.4.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát pauzu ;-) Dostanete k tomu ještě jeden malý úkol, až vám během týdne pošlu na mail opravu toho, co jste mi zatím poslaly.

G4AB NJ (SUP) 20.-24.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Lekce 22.2 od Po 20.4. do Pá 24.4.
  • Učebnice 26/1 – přečíst slovíčka nahlas a přiřadit v duchu k obrázkům
  • Pracovní sešit 33-34/1-8, vyfotit/oskenovat PS 33-34 a poslat na mail do Pá 24.4.
  • Příslušníci národů – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 27/3 a str. 41 a dle PS 34/6,7, zápis v sešitě vyfotit/oskenovat a poslat na mail do Pá 24.4.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát pauzu ;-) Dostanete k tomu ještě jeden malý úkol, až vám během týdne pošlu na mail opravu toho, co jste mi zatím poslaly.

G7A NJ (SUP) 20.-24.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – splnění balíku Slovesa v perfektu 1 od Po 20.4. do Pá 24.4.
  • Učebnice 51/10ab
  • Pracovní sešit 79-81/15-20, vyfotit/oskenovat PS79-81 a poslat na mail do Pá 24.4.
  • Plusquamperfekt (předminulý čas) – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 51/10 a str. 58 a dle PS str. 80, zápis v sešitě vyfotit/oskenovat a poslat na mail do Pá 24.4.
  • S psaním deníku si tento týden můžete dát pauzu ;-)

G7A KNJ (SUP) 20.-24.4.

  • Připravte si cca minutové povídání o tom, jak zvládáte již více než měsíc trvající online výuku: jak vám to jde, jak moc času vám to zabere, co vám na tom vyhovuje, co naopak ne, které typy úkolů děláte rádi nebo vás baví, které jsou naopak nudné nebo je považujete za zbytečné, co vám chybí, co byste zlepšili, co byste si přáli, můžete to porovnat i s klasickou výukou ve škole, výhody, nevýhody obojího, prostě cokoli vás k tomu napadne.
  • Toto povídání nahrajte jako audiosoubor (např. do mobilu – záznamník či záznam zvuku), pojmenujte G7A_Příjmení_Online výuka a pošlete mi na mail do Pá 24.4.

SAMOSTUDIUM 14.-17.4.2020

Milí žáci (a rodiče),

na základě dohody na pedagogické radě 2.4.2020 se ode dneška bude práce na aktuální týden zadávat vždy první pracovní den daného týdne ráno. Každá třída zde bude mít práci zadanou v samostatném příspěvku, který se objeví zároveň i na nástěnce dané třídy tak, aby každá třída měla zadání ze všech předmětů vždy na jednom místě (tj. na nástěnce třídy).

Ve svých příspěvcích se budu snažit téma vždy zvýraznit tučně a věci, které budete mít za úkol mi poslat na mail, zvýrazním červeně. Věci, které budete mít za úkol i pojmenovat (vždy ve formátu Třída_Příjmení_úkol), budu zpravidla známkovat, vše ostatní je v případě správnosti na + (při velmi pěkném zpracování za ++), při nedodání pak za mínus. Známky za plusy a mínusy, stejně jako i ty ostatní, se vám budou průběžně objevovat v Bakalářích. Většinu hodnocení se vám budu snažit i s komentářem posílat v odpovědích i mailem.

Při jakýchkoli dotazech, připomínkách či zlepšovacích návrzích jsem vám jako vždy k dispozici na mailu sup@bgv.cz :-)

G4B MA 14.-17.4.

  • Přímá úměrnost – procvičování: úlohy PS 17-22/7-27 (úlohy si kontrolujte samostatně podle výsledků vzadu), str. 18-22 mi pak vyfoťte/naskenujte a pošlete na mail ke kontrole do Pá 17.4.

G1 NJ (SUP) 14.-17.4.

  • Procvičovat slovíčka na WocaBee – opakování lekce 3 (balík se jmenuje Lekce 3.1) od Út 14.4. do Pá 17.4.
  • Učebnice str. 30 – vše si zkusit nahlas přečíst
  • Pracovní sešit 34/4-5, vyfotit/oskenovat celou str. 34 a poslat mi na mail do Pá 17.4.
  • Vyrobit na papír svůj rozvrh hodin v NJvyfotit/oskenovat, pojmenovat G1_Příjmení_rozvrh a poslat mi ho na mail do Pá 17.4.

G2 NJ (SUP) 14.-17.4.

  • Napsat písemku na WocaBee (balíky Lekce 8.1+8.2+8.3) ve čtvrtek 16.4. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete dané balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice str. 53/4,5 – přečíst si nahlas a v hlavě vyřešit, vymyslet a napsat do sešitu krátký rozhovor dle 4b
  • Číslovky 20-100 – udělat si vlastní zápis do sešitu dle učebnice 53/6,7 a 69 nebo PS 89, zápis v sešitě vyfotit/oskenovat a poslat mi ho na mail do Pá 17.4.
  • Pracovní sešit 67/8-9

G4AB NJ (SUP) 14.-17.4.

  • Opsat si do slovníčku slovíčka z lekce 22 a učit se je.
  • Procvičovat slovíčka na VocaBee – splnění balíku Lekce 22.1 od Út 14.4. do Pá 17.4.
  • Učebnice str. 25 – přečíst si článek o Fabiovi nejdříve v duchu, pak nahlas, vyhledat si neznámá slovíčka a dopsat si je do slovníčku (slovníček pak vyfotit/oskenovat a poslat na mail ke kontrole do Pá 17.4.), cvičení 1 a 2 udělat do sešitu.
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se každý den napsat něco jiného). Průběžně mi ho na vyzvání budete posílat.

G4AB NJ (SUP) 14.-17.4.

  • Opsat si do slovníčku slovíčka z lekce 22 a učit se je.
  • Procvičovat slovíčka na VocaBee – splnění balíku Lekce 22.1 od Út 14.4. do Pá 17.4.
  • Učebnice str. 25 – přečíst si článek o Fabiovi nejdříve v duchu, pak nahlas, vyhledat si neznámá slovíčka a dopsat si je do slovníčku (slovníček pak vyfotit/oskenovat a poslat na mail ke kontrole do Pá 17.4.), cvičení 1 a 2 udělat do sešitu.
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se každý den napsat něco jiného). Průběžně mi ho na vyzvání budete posílat.

G7A NJ (SUP) 14.-17.4.

  • Napsat písemku na WocaBee (balíky Lekce 44.1+44.2+44.3) ve čtvrtek 16.4. v době mezi 8:00 a 20:00. Do té doby si můžete dané balíky libovolně procvičovat.
  • Učebnice str. 50/7,8 (doplnit rozhovor dle sebe) – můžete vše klidně do učebnice
  • Pracovní sešit 78/11-14
  • Obě stránky (tj. KB50 a AB78) vyfotit/oskenovat a poslat ke kontrole na mail do Pá 17.4.
  • Pokračovat v psaní deníku – ve Wordu, každý den alespoň 3 věty (v minulosti, neopakovat se, snažit se každý den napsat něco jiného). Průběžně mi ho na vyzvání budete posílat. 

G7A KNJ (SUP) 14.-17.4.

Téma Umweltschutz (učebnice str. 64-68) – napsat krátký text (min. 100 slov) o tom, proč je důležité chránit životní prostředí, co všechno ho znečišťuje, jaké to má následky a nejvíce se rozepište o tom, co pro jeho ochranu děláte vy sami. Tento text ve Wordu mi pak pošlete na mail do Pá 17.4. a pojmenujte ho G7A_Příjmení_Umweltschutz.

SAMOSTUDIUM 6.-8.4.2020

Milí žáci,

příští týden je díky velikonočním prázdninám kratší a protože i v online výuce budeme prázdniny dodržovat :-) dostanete na příští týden podstatně méně úkolů (zvl. na NJ), které je ovšem třeba splnit nejpozději do středy 8.4.! O prázdninách se odpočívá a nepracuje ;-)

Na WocaBee jste si možná už všimli, že jsem tam na příští týden naplánoval v některých třídách písemky, ale ničeho se nebojte, bude to stejná zábava, jako to procvičování ;-) Jen to bude pouze překlad, na každou odpověď budete mít cca 20 sekund (v primě 30) a budete si k tomu ten den moci sednout kdykoli mezi 8:00 a 20:00, jen musíte dodržet ten den! (viz příloha). Budu rád, když mi pak do mailu napíšete své zkušenosti s tímto typem písemky, své postřehy, komentáře, nápady, abychom to pak případně mohli vyladit pro příště ;-)

Využijte ten kratší týden a méně úkolů také k dohonění všech restů, kdo co ještě neposlal...

Přehled zadané práce na příští týden 6.-8.4. po předmětech a třídách naleznete opět v příloze.

Práci na týden po Velikonocích sem zadám v úterý 14.4. ráno.

Přeji vám krásné Velikonoce a těším se na vaše práce ;-)

HODNOCENÍ SAMOSTUDIA

Milí žáci (i rodiče),

v příloze každá třída najde poznámky k hodnocení samostudia, kde jsem se snažil rozepsat jednotlivé úkoly, které jsem vám zadával, a jak jsem je hodnotil. Konkrétní známky tam nenajdete, ty jsem zadal všem třídám na Bakaláře (nejen za samostudium, ale za celé druhé pololetí), do kterých už byste všichni měli mít přístup. V přiložených dokumentech najdete jen komentáře a vysvětlivky k tomu hodnocení.

Zatím tedy přeji krásný zbytek týdne :-)

SAMOSTUDIUM 30.3.-3.4.2020

Milí žáci (a rodiče),

přehled zadané práce na příští týden 30.3.-3.4. po předmětech a třídách naleznete opět v příloze.

Zde ještě pár všeobecných pokynů a poznámek pro všechny:

1) Na mail mi posílejte jen to, u čeho jsem vám v zadání práce na daný týden výslovně napsal, že mi to máte poslat a určil jsem termín, do kdy mi to máte poslat. Ostatní zadanou práci si udělejte, ale neposílejte mi ji, nemohu kontrolovat vše, co děláte, ani vás nechci zbytečně zahlcovat, abyste vše fotili a posílali. Jak jsem již psal dříve, je to vaše zodpovědnost...

2) Důležité: Vše co mi posíláte, ty soubory (fotky, dokumenty), pojmenujte dle vzoru: Třída_Příjmení_Úkol (příklad viz minulý příspěvek). Toto mi píšete teď většinou do předmětu mailu, to je samozřejmě také dobrý nápad a můžete to dělat dál, ale pro mě je stěžejní, aby se tak jmenoval ten SOUBOR, který mi posíláte. Moc mi to ulehčí třídění všech těch materiálů. Berte to i jako mezipředmětový vztah s informatikou, kde mi ukážete, že umíte přejmenovávat soubory ;-) DANKE!

3) Omlouvám se, že na většinu vašich mailů, kdy mi něco posíláte, neodpovídám (pokud se v nich tedy výslovně na něco neptáte) - je jich hrozně moc. Vězte ale, že všechny maily si pečlivě čtu, práce si prohlížím a dělám si poznámky k jejich hodnocení (k tomuto hodnocení se časem dotanete přes kódy, které obdržíte od svých třídních učitelů - více viz úvodní stránka školy)

4) WocaBee – Většina z vás se již zaregistrovala a někteří začali už plnit první balík slovíček – VÝBORNĚ! :-) Na splnění balíku máte čas do pátku, pak se uzavře a mně se ukáže, kdo co jak splnil. V každém balíku je nutno splnit tři úkoly (odfajfknou se vám zeleně, doporučuju neplnit je všechny v jeden den, ale rozložit si je do tří dnů), další WocaPoints lze pak získat za další dobrovolné procvičování.

Při jakýchkoli dotazech k zadané práci či při potřebě konzultace mě prosím neváhejte kontaktovat na email sup@bgv.cz .

Děkuji a slunné dny přeji.

INFORMACE K SAMOSTATNÉ PRÁCI V DOBĚ UZAVŘENÍ ŠKOLY

Milí žáci (a rodiče),

vzhledem k tomu, že škola se asi hned tak zase neotevře, stane se teď vaše samostudium a naše komunikace přes nástěnku a email dlouhodobější záležitostí. Proto bude potřeba nastavit určitá pravidla.

Ještě víc než kdy jindy teď platí, že vaše vzdělání je vaše zodpovědnost. Je jen na vás, jak k zadané práci budete přistupovat a co si z toho odnesete.

Vždy ve středu sem vyvěsím zadání samostatné práce na následující týden.

Veškeré vaše práce, co budete mít zadané poslat mi na mail (sup@bgv.cz), budou nějakým způsobem hodnoceny (známkou nebo plusem/mínusem). Při neodevzdání práce bude postupováno dle školního řádu. Pokud nějakou práci nebudete moci udělat nebo včas poslat (např. z důvodu nemoci, dobrovolnické pomoci ve zdravotnictví či jinde atd.), je nutné mi to předem oznámit a omluvit se (stejně, jako by to mělo být ve škole).

Veškeré své práce prosím před posláním pojmenujte dle tohoto vzoru: Třída_Příjmení_Úkol (tj. např. když Novák z Tercie posílá své věty, tak ten dokument pojmenuje: G3_Novák_Věty.doc).

Všechny mé skupiny NJ jsem navíc registroval do VocaBee, což je online aplikace na procvičování slovíček. To by vás mohlo bavit a mě to dá zpětnou vazbu, že se těm slovíčům opravdu věnujete (za splnění úkolů budete hodnoceni). Postup registrace a přihlášení je následovný:
1) Zaregistrujte se na www.wocabee.app >> "Otevřít aplikaci" >> "Zaregistrovat se"
2) Přihlaste se, klikněte na: Nastavení >> Přiřadit třídu
3) Zadejte 6 místní kód: Kódy pro jednotlivé třídy a žáky viz příloha - prosím pečlivě si několikrát zkontrolujte, že je to opravdu váš kód (vedle vašeho jména v seznamu třídy), ať v tom pak není zmatek...

Přehled zadané práce na týden 23.-27.3. po předmětech a třídách naleznete v příloze (včetně projektu a ročníkových prací).

Při jakýchkoli dotazech k zadané práci či při potřebě konzultace mě prosím neváhejte kontaktovat na email sup@bgv.cz .

Děkuji a klidné dny přeji.

ZADÁNÍ SAMOSTATNÉ PRÁCE NA DOBU UZAVŘENÍ ŠKOLY 11. – 20 . 3. 2020

Přehled zadané práce po předmětech a třídách naleznete v příloze (včetně projektu a ročníkových prací).

Při jakýchkoli dotazech k zadané práci či při potřebě konzultace mě prosím kontaktujte na email sup@bgv.cz .

Rovnice na Vánoce

Na vaše četná přání zde naleznete zadání dobrovolného domácího úkolu na vánoční prázdniny, za který můžete získat jedničku (případně plusy, horší známku určitě ne wink ) a vylepšit si tak známku na blížící se pololetní vysvědčení.
Jedná se o necelých padesát rovnic, z nichž si vyberte alespoň třicet (z každého cvičení alespoň dvě), které i se zkouškou vyřešte a odevzdejte na extra papírech, řádně označené a očíslované, nejpozději do pátku 10.1.2020.
Děkuji a přeji všem krásné a odpočinkové Vánoce i celé prázdniny! smiley

Požadavky ke klasifikačnímu týdnu

Zde najdete již kompletní a snad i finální verzi požadavků ke klasifikačnímu týdnu 13.-17.1.2020 ;-)

Případné změny budou zveřejněny opět zde.

Matematická olympiáda

V přílohách najdete propozice a zadání matematické olympiády pro letošní školní rok.

Pro kvartu B platí následující termíny: první tři úlohy odevzdat do 13.12.2019, druhé tři úlohy do 6.1.2020.

V zadání si nalistujte příslušnou kategorii (kvarta je kategorie Z9, úplně na konci).

Rovnice se závorkami a se zlomky

Zde najdete spoustu rovnic na procvičování včetně výsledků ;-)

Klasifikační podmínky

PODMÍNKY HODNOCENÍ ŽÁKŮ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020