Hodnocení předmětů za období 8. 2. až 30. 6. 2021
Letošní školní rok byl velmi specifický. Dalo by se říci, že se příliš nevydařil. Díky práci nás všech (vedení, učitelů i žáků) bychom ale mohli naopak říci, že jsme společnými silami došli do zdárného cíle.
Žáci pracovali při distanční výuce velmi dobře. Našly se zde samozřejmě nějaké výjimky, ale byli to v rámci skupin pouze jedinci, kteří si požadovanou práci postupně doplnili. Známky tedy většinou byly velmi dobré.
Online hodiny probíhaly bez zásadních technických potíží. Žáci se připojovali včas a většinou používali kamery. Aktivně se zapojovali do výuky a spolupracovali s vyučujícím. Distanční výuka včetně online hodin tedy proběhla úspěšně.
Tematické plány pro školní rok 2020/2021 byly povětšinou naplněny a v některých skupinách v předmětu anglický jazyk jsme úspěšně dokončily poslední lekce učebnic.
Konverzace z anglického jazyka probíhaly pouze formou samostatné práce. O standardních konverzace se tedy nejednalo. Aby byly cíle alespoň z části naplněny, žáci plnili především úkoly k osvojení frází a slovních obratů, které byly náplní lekcí v učebnicích. Ostatní práce byla složena z přípravy maturitních témat, sledování videí a filmů a čtení příběhů, ke kterým byly připraveny otázky, popř. nahrávali videa a audia se svým ústním projevem.
Ačkoli má distanční výuka mnohá úskalí, byla to velmi zajímavá zkušenost. Přineslo to mnoho nových impulsů do výuky a také se ukázaly některé skryté vlastnosti či dovednosti našich žáků, které se v rámci běžné výuky ne vždy projeví. Myslím si tedy, že je dobré žákům poskytnout různé typy prostředí, aby měli možnost se plně rozvíjet v tom, v čem oni sami potřebují.
Publikováno: 21.09.2021