Hodnocení předmětů za období od 8. 2. do 30. 6. ve školním roce 2020/2021
sexty (A i B) – český jazyk a literatura: zajímavá výzva – většina z nás uvítala individuální možnost organizace práce – mimořádné posílení čtenářských dovedností – směřování ke kritickému čtení – hodnocení, vybírání a třídění informací – posun v práci se zdroji informací – pravdivé a funkční používání mailů, textových dokumentů, odkazů… - vyhovovalo blokové vyučování (každý týden uzavřený tematický celek – střídání literatury a jazyka) – vzniklo mnoho krásných slohů – beletrie – řečnických vystoupení zachycených na video – sborník DEN VE STŘEDOVĚKU – proběhly hezké on-line hodiny vedené žáky… - v několika málo týdnech prezenční výuky byla práce zaměřena na spolupráci, zážitek a vztahy… - snad si žáci z tohoto roku odnesou aspoň tolik pozitivního jako učitelka…
prima – němčina: pochvala a obdiv primánům – nový jazyk – nové prostředí – noví učitelé – zvládli jste to úžasně – hodně jste se naučili – nebojíte se mluvit – kéž vám to vydrží celých osm let…
sekunda, tercie, kvarta – němčina: díky za vaši práci a snahu během celého školního roku – bylo to neobvyklé, obtížné a dlouhé – obstáli jste – všichni jsme se naučili nové formy komunikace a učení – využijeme je i v budoucnu – od září snad bude možno víc mluvit, mluvit, mluvit…
kvinta A – němčina: nejpohodovější, nejucelenější, nejpracovitější vyučovací hodiny v mé třicetileté pedagogické kariéře – mockrát za ně svým žákům děkuji – těším se, že budou pokračovat i ve škole v příštím roce – a za tři roky, že bude hodně maturantů z němčiny…
Publikováno: 21.09.2021